Egypt Pope calls respect minority rights

Quando io do delle istruzioni teologiche i più attenti a quello che io scrivo, sono sempre i sacerdoti di satana della CIA, i Farisei e i Salafiti, perché nella loro malvagità, loro vorrebbero usare il potere della METAFISICA (teologia in azione politica) per soggiogare e schiavizzare il genere umano! ma, non esiste una METAFISICA fuori dell'amore infinito di DIO, ed io non ho un segreto da nascondere a qualcuno circa la potenza della mia fede!
ECCO PERCHé, DAL TEMPO DELLA MIA GIOVINEZZA, IO VIVO RINCHIUSO SOLTANTO, NEL MONDO DELLA MIA RAZIONALITà, UNA ESPERIENZA DI FEDE ARIDA E RAZIONALE, FONDATA SULLA ESPERIENZA DELLA STORIA, IL CAMMINO DEL POPOLO DI ABRAMO, SENZA PIù POTER AVERE LA POSSIBILITà, DI FARE NUOVE ESPERIENZE DI TIPO SOPRANNATURALE!
se, io ho visto Dio come un ragazzo di 23 anni, che, con un movimento, della mano destra, mi indicava di sedermi sul suo trono, o se, io mi  sono creato la scena nella mia mente, cioè, SE, io ho immaginato il tutto nella mia fantasia? questo non ha nessun impatto sulla teologia che è un procedimento filosofico logico induttivo e deduttivo razionale, quindi: carisma, profezie, esperienze soprannaturali , mistica, ECC.. non:  hanno un impatto sulla teologia e sulla metafisica che è una dimensione politica della teologia!
mi sono inventato una parabola! [ Tu bussi alla porta del PARADISO, e ti apre un servitore e dice: "cosa cerchi?" tu rispondi: "sono venuto per incontrare Dio", poi, il servitore ti sorride, ti fa segno di entrare, ti da abiti puliti, ti lava i piedi, e poi, di fa sedere a tavola con molta umiltà, ti serve in ogni cosa, e inizia a servirti da mangiare, Poi, tu incuriosito dici: "ma cameriere, quando è, che, io potrò conoscere Dio?" e lui il cameriere Ti dice: "sono io Dio, il tuo servitore!" QUESTA è LA PIù GRANDE SOFFERENZA DELL'INFERNO, considerare la tua ingratitudine, cioè, COME LA LUCE DELLA UMILTà E DELL'AMORE NON HANNO MAI PRESO IL CONTROLLO DELLA VITA!

è chiaro, che, io nella mia giovinezza, io ho fatto multiple, diverificate, molteplici esperienze soprannaturali,  io sono stato un mistico, un profeta, un carismatico, un esorcista, io ho visto demoni, li ho sentiti, ed ho fatto esorcismi, ho guarito persone imponendo su di loro il nome di Gesù, è chiaro che, io ho percepito ed ho fatto la esperienza della presenza di:  1. Dio PADRE, 2. dello Spirito Santo, e di: 3. Gesù CRISTO, ma, poi, io ho capito: due cose: 1. non soltanto la umiltà dolcissima e infinita di Dio, ma, anche, qualcosa di UGUALMENTE, importante. MENTRE, 2. LE TEOSOFIE SATANICHE CERCANO DI COSTRUIRE UN SUPER UOMO, DOTATO DI SUPER POTERI, al contrario, io ho capito, che, oltre il soprannaturale, PROPRIO come evoluzione del proprio cammino interiore, 3. ritorna il razionale, l'agnostico, ritorna l'umano: come una forma di gran lunga superiore alla dimensione: mistica profetica e carismatica, CIOè IL TUO UMANO HA PRESO LA FORMA DEL DIVINO: LA VITA DIVINA DEI SERVITORI, E DEI FIGLI DI DIO! ecco perché, è scritto: "la gloria di Dio è l'uomo vivente!" Cioè, l'uomo razionale e normale è l'apice della sapienza di Dio, è infatti, all'uomo Adamo che, Dio ha dato il potere di dominare sugli animali (natura), sulle bestie ( ogni sovrumano esoterico ) e sui rettili (demoni)! QUINDI SOLTANTO RINUNCIANDO AL SOPRANNATURALE, E AL CABALISTICO, TU POTRAI VIVERE IL PROCESSO DI DIVINIZZAZIONE, per riconoscerti ed essere riconosciuto COME FIGLIO DI DIO: IL TRIONFO DELLA FEDE E DELLA GRAZIA: NEL VERTICE DELL'UMANO: SEMPLICITà UMILTà, RISPETTO AMORE COMPASSIONE, LEALTà BENIGNITà COME FORMA UNIVERSALE DEL TUO AMORE: OGNI UOMO è MIO FRATELLO! QUINDI, TU VAI OLTRE IL RELIGIOSO, E VAI OLTRE LE CATEGORIE DELLA SEPARAZIONE ,PER VIVERE UNA COMUNIONE INGLOBANTE... non hai più posto, nel tuo cuore, per forme di settarismo!

ADESSO vediamo come il Nuovo Ordine Mondiale S.p.A. FED, sistema massonico islamico, ecc.. come esso sia un esercito gigantesco di indemoniati assassassini, massoni, e pervertiti sessuali, tutti a disposizione di Satana e del suo anticristo MERKEL NATO! ok, allora, io che faccio? io raccolgo un esercito e delle armi per sconfiggere il NWO? no! niente di tutto questo! Io ho già un esercito di angeli, perché, io sono figlio di Dio! Dio combatterà per me, e loro morirano! Perché è scritto: "agli umili appatiene la terra!" e "Dio innalza il povero ed abbassa l'orgoglioso!"

ALLORA DOVE è NASCOSTO IL SEGRETO DELLA MIA INVINCIBILE POTENZA? ovviamente, NELL'AVERE PRESO, in fede, UNA POSIZIONE ETERNA PRESSO IL TRONO DI DIO, perché, mentre, noi camminiamo sulla terra con il corpo, noi possiamo ordinare al nostro spirito di prendere una posizione eterna nella sala del Trono: che è il santo dei santi: del tempio ebraico celeste, tutta una tua ragionevole, spirituale, CONDIVISA, e intelligente fanatasia, FONDATA SU QUELLO CHE DICE LA TUA PAROLA DI DIO DI TE, che è una posizione di fede TUA, con la visione TUA, che Dio ti ha dato, coerente con i tuoi principi religiosi, PERCHé, TU NON DEVI DIMENTICARE, CHE, IL TEMPIO EBRAICO TERRESTRE, è STATO RIVELATO DA DIO A MOSé, COME CORRISPONDENZA DEL TEMPIO EBRAICO CELESTE! ECCO PERCHé, soltanto io posso essere il re di Israele!
NON PRETENDO UN MANDATO POLITICO UNIVERSALE, E, TEMPORANEO, COME PROCURATORE SPECIALE, VERTICE DELLA GIURISDIZIONE GIUDIZIARIA MONDIALE, IN BASE AD UNA PRESUNTA PAROLA DI DIO! perché, IO SONO PURA RAZIONALITà METAFISICA OGGETTIVA ED UNIVERSALE? La mia competenza non è quella di invadere il campo specifico delle religioni, perché io sono un politico laico, Chiunque, può dimostrare le sue ragioni, contro le mie, presso un senato mondiale, per considerare, quale sia la superiore ragionevolezza e giustizia di ogni proposta! IO NON SONO IL DOGMA, E SE LE MIE POSIZIONI NON VENGONO CONSIDERATE GIUSTE IL MIO POTERE E LA MIA AUTORITà DECADONO: MA, NELLA MIA NATURA GIURIDICA IO SONO UNA MONARCHIA ASSOLUTA, perché, METAFISICA! se, c'è una verità (qualsiasi essa sia), qualsiasi essa possa essere, questa può soltanto terrorizzare i figli del demonio: che, sono stati predestinati alla disperazione dell'INFERNO! Niente panico! Dio non ha mai abbandonato i retti di cuore: io sono il Governatore di tutto il Regno di Dio: UNIUS REI, io NON sono un MESSAGGERO, IO SONO DOTATO di poteri sovrani legislativativi, divini e creativi! io RAPPRESENTO, soltanto, l'aspetto politico del Regno di Dio! io sono soltanto un uomo una fallace creatura, ma, se io ho il vostro consenso, poi, tutto QUELLO CHE IO STABILISCO SULLA TERRA, SARà VALIDO ANCHE IN CIELO! Dopotutto il mio è un ministero biblico, con finalità politiche universali! quindi, IO POSSO CORRISPONDERE, E REALIZZARE TUTTI I SOGNI DI AMORE E DI FELICITà CHE SONO NEL VOSTRO CUORE, PERCHé LA MIA SOVRANITà è UNIVERSALE, SENZA LIMITAZIONI! Datemi il vostro amore fiducia e lealtà, poi, tutto andrà per il meglio! IO NON SONO COERCITIVO, SE, MI TROVO LA COSCIENZA corretta di  UOMINI NON COERCITIVI E VIOLENTI! IO NON DICO QUELLO CHE PUò ESSERE FATTO, QUANTO QUELLO CHE NON è COMPATIBILE: CON LA LEGGE NATURALE ( NON MENTIRE, NON FARE IL MALE ) E CON LA LEGGE UNIVERSALE (TUTTO è PER AMORE)!
CAMMINIAMO INSIEME SULLA VIA DELLA VIRTù, CHE è LA GIUSTIZIA RAZIONALE UNIVERSALE, LA UGUALGIANZA, E LA FRATELLANZA UNIVERSALE: TUTTO IL GENERE UMANO? UNA SOLA FAMIGLIA! IO SONO PER LA PIENA SOVRANITà DEI POPOLI, E PER CONSOLIDARE LA LORO AUDETERMINAZIONE! PERCHé SENZA CULTURA, identità, E CONSAPEVOLEZZA NON CI PUò ESSERE PROGRESSO! NON HO SCOPI PERSONALI E NON DEVO IMPORRE MIE VISIONI RELIGIOSE, IMPERIALISTICHE, IDEOLOGICHE: perché io sono la negazione di tutta questa geopolitica, basata sulla violenza e su condizioni di forza! DI FRONTE ALLA VIRTù LA MIA AGGRESSIVITà SI DEVE ARRENDERE! **** OK, MA, VOI POTETE SEMPRE RIFIUTARE ME, ED ANDARE INCONTRO ALLA GUERRA MONDIALE NUCLEARE: CHE è UNA ESIGENZA TECNICO CONTABILE FINANZIARIA, DEL SISTEMA MASSONICO USUROCRATICO, DELLE BANCHE CENTRALI SPA FED FMI, COME EZRA PAUD, INTUì, E COME LO SCIENZIATO GIACINTO AURITI HA DIMOSTRATO!! QUINDI, INVECE DI FIDARVI DI ME, VOI PREFERITE FIDARVI, ANCORA, DI SATANA ROTHSCHILD IL FARISEO? voi non avete una terza possibilità!
***********************
CORAGGIOSO SHARIA ONU, BRAVO BRAVO, CONTINUA A.D. 666 Spa FED, a uccidere dhimmi israeliani, e dhimmi cristiani per tutto il mondo!
l'abisso della abiezione, in Europa è stata tocata, quando la UE, non ha permesso a Janukovich, di usare l'esercito per difendersi dal Golpe, e poi, ha permesso alla Ucraina dei Golpisti KIEV, di usare l'esercito contro il suo stesso popolo, per risolvere un problema di tpo politico costituzionale! Su pogrom ed epurazioni ha taciuto!
MA IL VERTICE DI OGNI SATANISMO come abisso della abiezione, si è sperimentto quando la ONU comunità internazionale ha permesso a Turchhia UE USA NATO di invadere la siria con il terrorismo della galassia jihadista internazionale! ORA LA MORTE, CONOSCE L'INDIRIZZO DI CASA TUA!
*************
per la NATO LEGA ARABA anche, in kosovo Allah è stato akbar: sharia morte a tutti gli infedeli! Rothschild love him only.
ok, su questi temi tu puoi parlare con me! Il leader nordcoreano Kim Jong-un, Benché non abbia offerto un dialogo a Corea del Sud e a Usa, ha detto di essere aperto a colloqui con chiunque sia veramente interessato a "riconciliazione e pace" nella penisola coreana. Ha infine assicurato che migliorerà l'economia in difficoltà del Paese.
la maledizione saudita? tutta dalla Turchia è passata, per ordine della CIA
 Beis Hamikdash - בית המקדש השני rrmbgpym
 =========================
Netanyahu tuona, basta armi illegali tra gli arabi israeliani ] ok puoi farlo!
===============
e chi potrebbe negarlo? 3,5 milioni di martiri cristiani tra IRAQ e SIRIA? non lo negheranno! 03.01.2016 ANCHE ERDOGAN NON LO NEGHERà PER COMPRARE IL PETROLIO DA ISIS SHARIA, CHE TUTTI I TERRORISTI CHE SONO PASSATI DALLA SUA FRONTIERRA? LUI LI HA ARRICCHITI!
Il candidato alla presidenza degli Stati Uniti ha dichiarato che i colpevoli della creazione del gruppo terroristico siano l'attuale presidente USA e l'ex segretario di stato Clinton, la quale partecipa pure alla corsa elettorale: http://it.sputniknews.com/mondo/20160103/1828374/trump-clinton-obama-isis.html#ixzz3wBPq0wrQ
l'ITALIA sta diventando un Paese da incubo: tutta colpa del PD e dei suoi Illuminati Bildenberg, ] ANDATE A FARVI FOTTERE: se questo ragazzo faceva una rapina a mano armata l'avreste fatta meno grave! L'uomo è stato accompagnato al proprio domicilio. E' agli arresti domiciliari, in attesa del rito direttissimo. [ 'Pesca' monetine da Barcaccia, arrestato In manette egiziano. Bottino 20 euro grazie a bastone telescopico ] NON SO, magari, GLI FATE UNA MULTA DI 5 EURO E GLI LASCIATE 15 EURO IN TASCA! tutta roba dell'altro mondo, forse gli egiziani penseranno che noi siamo Rothschild il LADRO FMI FED USURAIO adesso?!
==================
03.01.2016 Bisogna chiedersi se questo automatismo “sanzioni una volta, sanzioni sempre” ha qualche fondamento, ha dichiarato Horst Seehofer, premier della Baviera e alleato della coalizione di governo di Angela Merkel. Il primo ministro bavarese Horst Seehofer — alleato di Angela Merkel nella sua coalizione di governo — in vista della sua visita a Mosca ha espresso la sua opinione contro le sanzioni alla Russia. "Le sanzioni arrecano un danno inverosimile all'economia e all'agricoltura della Baviera — ha dichiarato Seehofer in una intervista al giornale Bild am Sonntag —, dobbiamo domandarci se per noi ha qualche fondamento tale automatismo: sanzioni una volta, sanzioni sempre. Prima rinunciamo alla retorica della guerra fredda, meglio sarà àper la Baviera e la Germania": http://it.sputniknews.com/mondo/20160103/1829184/germania-sanzioni-eu-danno.html#ixzz3wC4JZNyb



thecopticmartyrs2

thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Religion des Friedens?! No! is satanism! --> Sure 2, Vers 191: ´Und erschlagt sie (die Ungläubigen), wo immer ihr auf sie stoßt, und vertreibt sie, von wannen sie euch vertrieben; denn Verführung [zum Unglauben] ist schlimmer als Totschlag. ..." Sure 4, Vers 34: "Die Männer sind den Weibern überlegen wegen dessen, was Allah den einen vor den anderen gegeben hat... Diejenigen (Weiber) aber, für deren Widerspenstigkeit ihr fürchtet - warnet sie, verbannet sie in die Schlafgemächer und schlagt sie..."Sure 8, Vers 39: "Und kämpfet wider sie, bis kein Bürgerkrieg mehr ist und bis alles an Allah glaubt.."Sure 2, Vers 193: "Und bekämpfet sie, bis die Verführung [zum Unglauben] aufgehört hat, und der Glaube an Allah da ist. ..."

thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Religion des Friedens?! No! is satanism! --> Sure 5, Vers 38 (42): "Und der Dieb und die Diebin, schneidet ihnen ihre Hände ab als Lohn für ihre Taten. (Dies ist) ein Exempel von Allah, und Allah ist mächtig und weise." Sure 8, Vers 55: "Siehe, schlimmer als das Vieh sind bei Allah die Ungläubigen, die nicht glauben."Sure 2, Vers 216: "Vorgeschrieben ist euch der Kampf, doch ist er euch ein Abscheu. Aber vielleicht verabscheut ihr ein Ding, das gut für euch ist, und vielleicht liebt ihr ein Ding, das schlecht für euch ist; und Allah weiß, ihr aber wisset nicht."Und viele viele mehr friedliebende Verse im Koran, oder auch gerne in vielen Moscheen...!

thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@shalom + salam -->Das Töten von Ungläubigen hat nichts mit dem Islam zu tun. Es ist reiner Zufall dass der Koran über hundert Mal zum Töten von Menschen aufruft, die sich nicht zum Islam bekennen. Islam hat nichts mit Islamismus zu tun. Weil wenn Islamismus etwas mit Islam zu tun hätte, dann hätte doch auch Alkohol etwas mit Alkoholismus zu tun. Und jedes naives Gutmenschenkind weiß doch dass Alkoholismus nichts mit Alkohol zu tun hat. Das hat etwas mit Mineralwässer zu tun.
Libri:"Ich lasse euch nicht als Waisenkinder allein, sondern werde zu euch zurückkommen" (Joh. 14,18)

pricemams
pricemams (4 mesi fa)
im a sister lol and yes i know the history of the star .but i just see it as a sign of israel , but thanks for letting me know , god bless you

thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@Osmali1453 -> thanks for your friendship! does not matter for me: questions: about the Qur'an: and about another sacred text, but it is the lack of freedom of religion: of the Sharia. and all his absurd crimes: against innocent Christians, etc. .. that makes your entire system Quran: a criminal structure for the whole world! absolutely incompatible: with the international community!
------------------------------­­-UniusRei3 said: -------------------- Please confirm the message
@youtube --> you said that you have sent also to these .. but in mail sent there is no trace of your submission:sent!
tu hai detto di avere spedito anche a questi.. ma nel posta inviata non c'è traccia del tuo inoltro!
--ANSWER--> @youtube --> you are criminal

thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (56 minuti fa) Spam
@at mankind-> because at men have been prevented: the knowledge of the truth: and the same sources of truth: they were been: or destroyed or hidden. here is why:for the my rational faculty metaphysical of lorenzojhwh Unius Rei: ie, an metaphysical accessible and shared with every man? So, all I will say will be deemed true! that's why the NWO has collapsed: and his satanic IMF of seigniorage banking: is destined to fall! indeed, I sent all the diseases of hell against my enemies, the followers of darkness: "dark: sharia, ecc..", along with all the most horrible oppression ... However, if after all this ... this perverse generation, will not be worth living: then, she will be purified by fire Atomic!

thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (1 ora fa) Spam
@Satanists, Freemasons, Governments, bankers, Politicians, enlightened, racist, criminals, usurers, industrial, Sharia law: all despicable traitors to the Constitution, and all the accomplices of the seigniorage banking: ie, Synagogue of Satan"IMF-NWO! -ANSWER-> It is in 1200: that, Dante denounced: unnecessarily: the Jewish conspiracy: of Jewish bankers: the loan sharks! here is that, from 800 years away: the beginning of this satanic domination .. their control: it is become absolute and institutional: universal: the more ambiguous hidden power of the story. so that: all knowledge of history(the truth) is been lost!. they have imposed: at the entire international scientific community: the crime ideological of the evolution. to destroy the soul of mankind and to make a single herd of animals: the slaves! Only the Jews could go so far

thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (1 ora fa) Spam
@YourtubeTerminated: gran priest of satanists! I am not responsible if the spirit of suicide: it is about you! but: to blame is for the terror: that is the constituent of the community of Satanists! go away satanic son of pig whore! mistafield thomas! You Have Been Reported with indignation at the throne of God: Begone Satan, in Jesus's name! satanic evil enemy of mankind: an accomplice of the CIA-MOSSAD and the Masonic system of seigniorage banking: true demon! Your Life Will Be Terminated! perverse sexual perversion admirer of female droppings @our community -> you do not have to suffer more: the violence of this depraved: criminal: who is an official of the CIA who did the crime of September 11: along with the MOSSAD! you have to insult and mistreat: with very lot of violence (Because there are a lot behind HIM of money: stolen from us all through the banks of Rothschild)

thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (1 ora fa) Spam
youtube? he can not suppress: without: notice: warning or: as above: the my: "UniusRei2: my channel with 400 videos, just because I translated: slowly for 3 hours, about 70% of the biblical book "of Wisdom": of the king Solomon:.. when, he could close this page: as it did with my "Kingxkingdom".. yes! this is an act of satanism against all mankind

youtube? lui non può sopprimere: senza: alcun preavviso: or warning: dato in precedenza: il UniusRei2: my canale con 400 video, solo perché io tradotto: lentamente: per 3 ore: il 70% circa del libro biblico "della SAPIENZA": di Re Salomone.. quando lui potrebbe chiudere questa sua pagina: come ha già fatto con il mio: "Kingxkingdom"

thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (16 minuti fa) Spam
@MrlmmondoProfondo -->
NON ANDARE IN CHIESA?
È UN PECCATO MORTALE!
INFATTI È CONTRO IL 3° COMANDAMENTO!

DO NOT GO TO CHURCH?
It is a mortal sin!
It IS AGAINST THE COMMANDMENT 3 °!




thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@Osmali1453 -> thanks for your friendship! does not matter for me: questions: about the Qur'an: and about another sacred text, but it is the lack of freedom of religion: of the Sharia. and all his absurd crimes: against innocent Christians, etc. .. that makes your entire system Quran: a criminal structure for the whole world! absolutely incompatible: with the international community!
------------------------------­-UniusRei3 said: -------------------- Please confirm the message
@youtube --> you said that you have sent also to these .. but in mail sent there is no trace of your submission:sent!
tu hai detto di avere spedito anche a questi.. ma nel posta inviata non c'è traccia del tuo inoltro!
--ANSWER--> @youtube --> you are criminal
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
days of terror has prepared my God
against all the criminals in the world!
against all those who have sold their own people at banker jew enlightened
because, if the bank seigniorage, not is of the peoples? then, people have been enslaved!

giorni di terrore ha preparoato il mio Dio
contro tutti i criminali del mondo!
contro tutti coloro che hanno venduto il proprio popolo al banchiere ebreo
poiché, se il signoraggio bancario, non è del popolo? allora, il popolo è stato fatto schiavo!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Psalm 26] [1] Hallelujah. Lord, grant me justice: I walked in integrity, I trust in the Lord, I stand firm. [2] Examine me, O Lord, and put me to the test, raffinami to fire the heart and mind. [3] Your kindness is before my eyes and in your truth, I direct my steps. [4] Do not sit with false men (Masons), and do not frequent simulators (bank seigniorage). [5] I hate the alliance of evil (Satan), I do not associate with the wicked (Sharia). [6] I wash my hands in innocence around and around your altar, O Lord, [7] to resonate voices of praise and to tell all your wonders. [8] Lord, I love the house where dwells and place: where your glory dwells. [9] Do not overwhelm: with sinners, with men of blood: do not lose my life, [10] because: it is the wickedness in their hands, their right hand is full of gifts. [11] Healthy contrary, it is my way; redeem me and have mercy. [12] My foot: it is on flat ground; in the assemblies I will bless the Lord.
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
[[the shame of the Italian press]] wrote, that the Coptic Christians had taken possession of weapons of an armored army ... ok, but where are the dead army? you are only Satanists Freemasons of Rothschild? in your hatred and calumnies in your hallucinations against Christianity: to protect these criminals and monsters of the past of Mohammed and his sharia!

[[la vergogna della stampa italiana]] ha scritto, che, i Copti cristiani: si erano impossessati delle armi di un blindato dell'esercito... ok, ma, dove sono i morti dell'esercito? voi siete soltanto i satanisti massoni di Rothschild? nel vostro odio e nelle vostre calunnie allucinati: contro il cristianesimo: per proteggere, questi criminali e mostri del passato di Maometto e della sua sharia!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Commento al tuo video: CNN ‏Christians Copts Genocide by Muslim Egyptian Army Run
ramody said: @thecopticmartyrs2 it was a typo , i meant to say It's not about Muslims and christians.. Regarding your behavior and hostility, i can't really understand what is your problem , i will ignore your hostile words towards My religion and Muhammed (Peace be upon him) and may God forgive you for that
I believe Egypt is The land and its people are a mix of different cultures, races and religions and they're all citizens and deserve to have equal rights but SCAF will not allow & is against us ALL --ANSWER-> because you pretend of being blind and being stupid? here is: that very soon, you will be: all this both: in Jesus's name!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
thecopticmartyrs2 (3 secondi fa) Spam
salmo16 [3] To the saints on earth,noble men, it's all my love.[4] It hasten other gods:I do not pour out: their drink offerings of blood or utter: with their names on my lips.[5] The Lord is my portion of inheritance and my cup; in your hands is my life. [6] For me, the lot has fallen on pleasant places,
my heritage is beautiful.[7] I will bless the Lord: that: he gave me advice;even at night my heart instructs me.[8] I am always before me: the Lord,is at my right, nothing can shake.[9] In this rejoices my heart,my soul rejoices;my body also will rest secure,[10] because they do not leave my life in the tomb,Nor will You allow Your Holy One: One to see corruption.[11] show me the path of life,full joy: in your presence,
happiness for ever: to your right.
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
+The 50 Christian Coptic Martyrs of Maspero Martyrs:Fadi Rezk Ayoup-Shehata Thabet-Naseef Ragy Naseef-Micheal Mosaad Gergis-Mekhaeil Tawfik Gergis-Ayman Saber Beshay-Ayman Foad Ameen-Wael Mekhael Ameen-Usama Fathy Aziz-Mina Ibrahim Daneal-Sa'ad Fahmy Ibrahim-Ayman Naseef Wahba-Sobhy Gamal Nazeem-Hany Foad Atya-Peter...-Romany Fekry Lemby Gergis-& one Unknown...& others thrown by the Egyptian Muslim Solders in the River Nile...!!!! :( +++ God have Mercy+++
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
-FLASH: Regulates the Copts United States of America march Coptic rally outside the White House next Wednesday, October 19, 2001 at eleven in the morning will go later to the building of the U.S. Congress and to the Egyptian Foreign Ministry to demand the expulsion of the Egyptian Ambassador of the United States and the Commission of an international investigation in the massacre of Maspero and then provi...de the officials and participants in the committing this carnage to an international court.
Also plans many young Coptic after the march, sit in front of the White House and State Department
It should be that what happened before Maspero a crime against humanity and should be investigated from the international bodies of the United Nations.
USA:
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
ةCoptic Egyptian Christian people required international protection in a hurry
- SHAME ON THE AMERICAN GOVERNMENT: "-Victoria Newland the Department spokeswoman of Minister of Foreign Affairs for the U.S. State said : Washington is worried about the Violence in Egypt... & they also said: that the Army/Civil AID will not going to be affected by the Maspero Coptic Christians Massacre Incident... " 10/13/2011 URGENT: Marshal Hussain Tantawi (The Butcher) orders the Egyptian army to runs over Christians in Maspero demonstrators with tanks and killed 50 Christian Copts-Martyred Cairo-Egypt.9/10/2011 Bodies of Christian martyrs cut to pieces in the streets and on bridges in pools of blood.
"Mass murder and genocide of Christians in Egypt
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
[Psalm 12] [1] To the choirmaster. The eighth. Psalm. Alleluia.[2] Save me, Lord! There is no longer a faithful man;disappeared loyalty among the sons of men.[3] tell lies to each other,Lying lips speak with a double heart.[4] cuts the Lord lying lips,the language that says arrogant words,
[5] who say: 'In our language we are strong,we defend ourselves with our lips:
Who will be our master? '.
[6] "For the oppression of the poor and the groaning of the poor,I will arise - the Lord says -put to safety who is despised. "[9] While the wicked are around,stand the worst of men.




thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
salmo9, [24] The wicked boasts of his desires,The miser curses, God despises [25] The wicked insolence despise the Lord:"God does not care: there is no God";This is his thought.[26] His deeds always succeed.
Are too high for him your judgments: despises all his opponents.[27] He thinks: "I will never be shaken,
I will live forever without misfortunes. "[28] of perjury, fraud and deceit in his mouth was full,
under his tongue are iniquity and injustice.[29] He's lurking behind the bushes,hiding from killing the innocent.
[30] His eyes spy on the unfortunate,lurking in the shadows like a lion in the den.Lies in wait to seize the poor,seizes the poor pulling the network.[31] all of a sudden rages sull'oppresso,
fall under the unfortunate violence.
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Psalm 9, [4] While my enemies retreat,
they stumble and perish before you,[5] because you have supported my right and my cause;
sit on the throne just judge.
[6] You threatened nations, have cut off the wicked;
have their names deleted for ever and ever.[7] always torn down the strongholds of the enemy,is gone the memory of the cities that you destroyed.[8] But the Lord sits enthroned forever;stands for judging his throne:
[9] will judge the world in righteousness,uprightness of the people will decide the cause.
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
salmo7, [7] Arise, O Lord, in your anger, rise up against the fury of their enemies,raised for the opinion that you have established.
[8] The assembly of the people you surround yourself with:
turn thee from above against it.[9] The Lord decides the cause of the people:
judge me, O Lord, according to my righteousness,according to my innocence, O Most High. [10] Put an end to the evil of the wicked;
strengthens the righteous man, you feel that your mind and heart, just God.
[11] My defense is in the Lord, he saves the upright in heart.
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
salmo7,[12] God is a just judge,every day you turn on your anger.[13] may not go back to sharpen his sword,to strive and aim his bow? [14] prepared the instruments of death,bakes his arrows. [15] Behold, the wicked produces injustice,conceives malice, gives birth to lies.[16] He digs a deep pit and falls into the pit he has done;[17] his malice falls on his head,
their violence falls on the head.[18] I will praise the Lord for his righteousness
and sing the name of God, the Almighty.
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Commento al tuo video: Scandal Egyptian Muslim army Central Security hits Christians
TheKhazarWarrior SAID: Egypt is muslim land, not christian
--ANSWER--> THERE IS NO LAND FOR ONE RELIGION!
Scandal Egyptian Muslim army Central Security hits Christians
[the Saudi dynasty?]] they have not had any qualms about tearing the Palestinians to realize the ambition of their imperialism! While the Catholic Church from the money at all? They give money only to Muslims!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
vergogna Egitto!
voi siete la vergogna del genere umano
Declaration of an Islamic Emirate in the Sinai to declare War with Israel soon-Egypt.
Da: thecopticmartyrs | 02/Aug/2011 | 297 visualizzazioni
-Declaration of an Islamic Emirate in the Sinai to declare War against Israel soon-Egypt.
-Two days ago was the battle of El-Arish on the Hamas terrorist and kill members of the Egyptian army and civilians - a black Islamic flags ...
And they have already bombing of a Coptic Orthodox church in Egyptian Rafah city-Sinai in preparation for conversion to an Islamic emirate, home to Palestinians and Muslims of Egypt to organize a war on Israel soon, all By allowing the leaders of the Egyptian army, Field Marshal Tantawi
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Clear Video:Force the Coptic Orthodox Priest Rev.Paules Oweida to undress in Grand Hyatt Hotel-Cairo
Da: thecopticmartyrs | 13/Aug/2011 | 850 visualizzazioni
-Clear Video: Watch the Big Farce Video about Force the Coptic Orthodox Priest Rev.Paules Oweida to undress in the Grand Hyatt Hotel-Cairo by Muslim security men Make fun of him and laughing ,was received from the Egyptian Deputy Minister of Tourism and an official apology to him, and intends to migrate from Egypt
-Modern TV.
Cairo,Egypt 10/8/2011
in Ramadan Muslims Fast.
-A Wasting balls Christian cleric in Egypt..
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
piahakganja ?
paulmillermig ?
TheSilentObserverer ?
is always the only Mistafield satanists
ie: CIA Satanism international institutional
satanismo istituzionale internazionale ---> al for 322 Bush and 666 Rothschild
fuck seigniorage banking
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
maurice2010ize
Commento al tuo video: Brains of young Christian in a plastic bag after Egyptian
G-D help and protect your people from this evil.

MrReoNetro
Commento al tuo video: Fox News Does U.S. Stand With Christians in Egypt martyr Christian
@thecopticmartyrs2 whatever i'm atheist
lol. this not save you of the hell




thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
[Egypt] you have heard, as the Turks have said: "Armenians" is the word of a grass!"Of all Muslims? You were been the only one who was not capable of doing the genocide of Christians: namely, that is dirty work, that Muhammad said to do to you! Now, those guys of the Copts? they are not guilty, if you're gay, and if they have survived: to 1400 years of: massacres: rapes, kidnappings, robberies: abuse: violence: and all atrocities! now? or you take:to kick ass all the men of religion from politics and hunted them? this way: you give up sharia: immediately and forever! or: we will do this: nuclear world war: where At last: this damn Koran will be abolished for ever! Because, where Christians have failed? Satanists Jews of enlightened IMF_NWO? they do not fail!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
[Egitto] tu hai sentito, come i turchi hanno detto: "armeni" è la parola di una pianta!" di tutti i musulmani? tu sei stato l'unico, che, non è stato capace, di fare il genocidio, dei cristiani: cioè, quel lavoro sporco, che, Maometto ha detto di fare a te! Ora, quei ragazzi degli Copti? loro non sono colpevoli, se tu sei gay, e se loro sono sopravvissuti: a 1400 anni di: massacri: abusi: violenze: e atrocità! Adesso? o voi prendete: a calci in culo: tutti gli uomini della religione: e li cacciate dalla politica? così: voi rinunciate alla sharia: immediatamente e per sempre! oppure: noi faremo questa: guerra mondiale nucleare: dove: finalmente: questo maledetto Corano: verrà abolito per sempre! Poiché, dove i cristiani hanno fallito? i satanisti ebrei non falliranno!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@mistafiled-YourtubeTerminateD > how many times you said not to be a Satanist?
but you are the son of Satan, who everyone knows that is the father: 1. of lies 2. of predation (hence, you can not talk about the bank seigniorage Hebrew) 3. of each murder! . because your loved Satan is a liar and murderer from the beginning .. while we all know well the works of Abraham ..

@ mistafield -> quante volte tu hai detto di non essere un satanista?
ma tu sei figlio di satana: il quale tutti sanno che è il padre: 1. della menzogna; 2. della predazione(ecco perché, tu non puoi parlare del signoraggio bancario ebraico); 3. di ogni omicidio! . poiché il tuo amato satana è bugiardo ed omicida fin dal principio.. mentre tutti noi conosciamo bene le opere di Abramo..
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@ mistafield -> you have thrown the mask Lucifer .. it was all about the blood of Christian martyrs .. Begone, Satan: in Jesus's name!! You do can not ever come to write the Gospel on this page: never more!
drink your poison made by yourself

@mistafield--> tu hai buttato la maschera lucifero.. il merito è stato tutto del sangue dei martiri cristiani..
vattene satana! tu non venire mai più a scrivere il Vangelo su questa pagina!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@ Satanist, mistafield -> all the sexual perversions: orgies: the destruction of the family: the psychological coercion: the murders: the aliens, zombies: the vampires: all the evil that has been: made ​​possible: against, all kind human, with your brothers Masons: that: they have made ​​possible this your crime: the clear set: synagogue of Satan" of enlightened jews
satanist, mistafield --> tutte le perversioni sessuali: le orge: la distruzione della famiglia: le coercizioni psicologiche: gli omicidi: gli alieni, gli zombi: i vampiri: tutto il male che è stato: reso possibile:contro tutto il genere umano: insieme ai vostri fratelli massoni: che: hanno reso possibile: tutto questo vostro crimine: insime alla:sinagoga di satana"degli enlightened jews
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@Mistfield: ie GodHatEDemons; ie:YourtubETerminated --> You're a liar! power of your mind? lol. brought you: having sex perverse and sprinkle the face with excrement .. You have written many times: the Gospel on this page .. while: I knew: that: you were a Satanist .. you are all lies: because no one takes away the freedom to honest people: While everyone knows: the dangerous are people like you
tu sei bugiardo! il tuo potere della mente? lol. ha portato te:a fare il sesso perverso: e a cospargerti di escrementi la faccia.. tu hai scritto: tante volte: il Vangelo in questa pagina.. mentre: io sapevo: che: tu eri un satanista.. tu sei tutta menzogna: poiché: nessuno toglie la libertà: alle persone oneste: mentre tutti sanno: come voi siete delle persone pericolose
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@mistafield the satanist--> you are criminals too, and you have the obligation to make all crimes: to be true Satanists .. rapes, kidnappings, murder, sacrilege! Then: you drink human blood or animal: Raw .. in an attempt: for to destroy Christianity and humanism! you do the human sacrifices in honor of Baal, from the time of the Babylonians: the sacrifices of the Jews? were in atonement for the sins .. but you desecrated cemeteries You are cannibals: the fairies, etc. .. There is no greater abomination of Satanism!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
We are criminali: too, ed avete l'obbligo di fare tutti i crimini: per essere dei veri satanisti.. stupri, rapimenti, omicidi, profanazioni! poi: voi bevete il sangue umano o degli animali: crudo.. nel tentativo: di distruggere l'umanesimo ed il cristianesimo! voi fate i sacrifici umani in onore di Baal: dal tempo dei Babilonesi: i sacrifici degli ebrei? erano in espiazione dei peccati.. ma voi profanate i cimiteri voi siete cannibali: fate le , ecc.. non c'è un abominio più grande del satanismo!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@ GodHateDemons -> no true Christian, biblical fundamentalist: he may have some challenges with the demons or black magic? Of course: it is true that: everyone else is in danger! But: If the Satanist could do something against me? they would have done it! and in fact: they did .. but: the evil that they sent to me? then. returned to them: with a multiplication factor
@ GodHateDemons -> nessun vero cristiano: biblico e fondamentalista: lui potrà avere, qualche problema, con i demoni o con la magia nera? Certo: è vero: che: tutti gli altri: sono in pericolo! Ma: se i satanisti avrebbero potuto fare: qualcosa: contro di me? loro lo avrebbero fatto! ed infatti: lo hanno fatto.. ma: il male che hanno mandato verso di me? poi. è tornato verso di loro: con un fattore di moltiplicazione
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@ GodHateDemons -> Mistafield: You're crazy! you're a Satanist atheist, an atheist and talk in this absurd way?
no! God does not hate the demons! are the demons, who do not love God because of the privilege that God has given to men: that is, to receive the same divine nature through Jesus! Then Satan is evil! everyone knows that! You are evil!

@GodHateDemons --> Mistafield: tu sei pazzo! tu sei un satanista ateo: e parli in questo modo assurdo?
no! Dio non odia i demoni! sono i demoni, che, non amano Dio a motivo del privilegio, che, Dio ha concesso agli uomini: cioè, poter ricevere la stessa natura divina attraverso Gesù ! Che poi satana è cattivo? questo lo sanno tutti! Tu sei maligno!




thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Commento al tuo video: Al Arabia TV_Egyptian Muslim Army officer Gunshots from tank
ascher0300 SAID: As Jesus said...rejoice when you are percecuted, for great is your reward in heaven....although difficuilt now, glory await the martyrs. our life on this earth is probationary. What we do and believe.....Glory to God in the highest.
The demon pocessed driver and shooters....will be condemed to hell, in there current life direction.Can you imagine all the muslim faces when they relise that there Allah is Satan the devil, who seeks to rob kill and destroy. --ANSWER-> NO. ALLAH IS OUR GOD HIMSELF, but it was Muhammad and the Muslim Sharia, that has made of God: a devil. NO. ALLAH È IL NOSTRO STESSO DIO: ma, è stato Maometto: ed i musulmani della sharia: che ne ha fatto un demonio
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
cybermouk
Commento al tuo video: Very ugly The bodies of Christian Coptic Martyrs massacre killed
Muslims claims everywhere that they are persecuted in the western world, I have never seeing a muslim brutalised or killed because of his faith and more over they want to instore their dirty shariah law everywhere and threaten people or kill in western countries - But in their own countries they have been persecuting Christians for about 1400 years. Now the West is waking up.
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
thecopticmartyrs2 (8 secondi fa) Spam
cybermouk
Commento al tuo video: Very ugly The bodies of Christian Coptic Martyrs massacre killed
Muslims claims everywhere that they are persecuted in the western world, I have never seeing a muslim brutalised or killed because of his faith and more over they want to instore their dirty shariah law everywhere and threaten people or kill in western countries - But in their own countries they have been persecuting Christians for about 1400 years. Now the West is waking up.
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@ ReallyImportantWork -> I know that was die an entire family to Auschwitz? only one girl returned: back! we want to discuss whether they were really 6000.000? but the dirty work, that enlightened Jews have done to Hitler? then. he has done really done! a people: this is not: for genetic reasons, but only spiritual! You want to hurt the Jews of Israel? This is the weapon! YHWH will never recognize a false democracy of the Masonic banking seigniorage: they are abuses: semplicemtente, why not have a King. lol. really, they have 666 Rothschild: as King: with its six-pointed star on the flag! why, they are all satanists
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Commento al tuo video: Christian Coptic Martyr in Egypt They Try to Kill Us

7SeeWind7 SAID: Can't they just go to an EU or US embassy? If they are persecuted for religious reason there should be no problem to get asylum in most western countries. -- ANSWER->OK! I bring: 20 MILLION of Copt in YOUR HOUSE! when 1.5 billion Muslims do not want to welcome the Palestinians! BUT, in reality, will be 300 million Christians in danger of life because in Africa, etc. .. where once: they were Christian nations? have become today: through: terrorism of Saudi Muslim all nations: of these Satanists of Muhammad? Muslims kill: 300:Christians every day! so it is: only 3 ° WWnuclear, and the only possible solution! at this have worked for centuries the Jews enlightened
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
OK! IO PORTO: 20 MILIONI: DI COPTI IN CASA TUA! quando 1,5 miliardi di musulmani non vogliono accogliere i palestinesi! MA, in realtà, saranno 300 milioni i cristiani: in pericolo di vita: perché: in Africa, ecc.. dove un tempo: erano nazioni cristiane? oggi sono diventate: attraverso: il terrorismo saudita: delle nazioni musulmane: questi satanisti di maometto? uccidono 300 cristiani al giorno! così è: soltanto la 3°WWnuclear, e l'unica soluzione possibile! a questo hanno lavorato per secoli gli ebrei enlightened
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Commento al tuo video: Scandal Egyptian Muslim army Central Security hits Christians

3ashiqOmak SAID: Poor guy was beaten by 72 virgins. So much for those promises... -- answer->
This has always been: the true face of the Koran in every 1400 years: and in fact: elsewhere, there are no Christians .. that's why, I let the enlightened to make this 3 rd WWnuclear .. because Muslims do not want to change? it is right that must be exterminated: all
questo è sempre stato: il vero volto del Corano: in tutti i 1400 anni: ed infatti: altrove, non esistono i cristiani.. ecco perché io permetterò agli enlightened di fare questa 3°WWnuclear.. poiché i musulmani non vogliono cambiare? è giusto che debbano essere sterminati: tutti
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
amroos21
Commento al tuo video: Coptic Christians Massacre by the Egyptian Muslim army killer

amroos21 SAID: thats what happen when you try to fuck with an army--ANSWER->
YES! BUT THAT IS THEIR ARMY: THAT demolishing their churches: that abducts their girlfriends, that slaughters their children for no reason: putting bombs: you are cursed: I saw your blood flowing on the road
-- SI! MA QUELLO È IL LORO ESERCITO: che demolisce le loro chiese: che rapisce le loro ragazze: che massacra senza motivo i loro ragazzi: che mette le bombe: tu sei maledetto: io ho visto il tuo sangue scorrere sulla strada
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Commento al tuo video: Very ugly bodies of Christian Coptic Martyrs massacre killer
Ubiscious SAID: I believe in the resolve of the Egyptian people, and all the brave souls fighting tyranny across the region. Eventually, the old ways are going to be overcome. The old guard are going to have to pass the torch. Let us hope that we find something more beneficial to all to institute in the void they will leave after so many generations. Check out the new revolutionary e-Book, "American Epitaph" for some real perspective. Only 3.99. -- ANSWER--> the changing of the guard: it's always been: for Islam more worse: in fact, is this, that we will see also: in Libya .. enlightened Jews: they want this: to permanently delete: the Koran from the planet: and to do the 3 rd WW nuclear: in fact, the Saudis are the total mentally retarded, because they are thinking of building an empire
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
il cambio della guardia: è sempre stato: per l'Islam peggiore: infatti, è questo, che noi vedremo anche: in Libia.. gli ebrei enlightened: vogliono questo: per eliminare definitivamente: il Corano dal pianeta: e per fare la 3°WW nuclear: infatti, i sauditi sono dei totali ritardati mentali: perché stanno credendo di costruire un impero





thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Re: R:Re: R:Re: R:Re: AMEN. ☠pax☠ +++ ☠pax☠ alleluia AMEN.

chingchombuela SAID: I was just trying to understand your weird writing style, but i think i get it. I do oppose the nwo, but i don't do it from a christian point of view. It's alright, we're all brothers in this war.
--answer--> yes! It's alright, we're all brothers in this war.
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Commento al tuo video: Muslims throwing Coptic Christians properties from their House

3ashiqOmak SAID: One of the cleaner streets in Cairo. The country looks like a big zoo ever since Mubarak left. -- ANSWER->
no! are 1400 years, that Muslims are doing: these massacres: all made possible: with the blessing of the synagogue of Satan: of enlightened: ie IMF-NWO of seigniorage banking!
no! sono 1400 anni, che i musulmani, stanno facendo: questi massacri: tutti resi possibili: dalla benedizione della sinagoga di satana!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Commento al tuo video: Egypt Dirty Salafi Islamists Sexually molested of Christian woman

nicopopoify said: The Muslims are like the Romans in the time of Jesus. The Romans killed Jesus, but it wasn't their decision. Others made the decision for them ! --ANSWER->amazing! good! Satanists enlightened Jews: of seigniorage banking? they are loved more Muslims, that Christians .. their hatred absurd against christians? is strong! but of this? Mohammed has always been: happy. But, now that the Jews are to forge a strong alliance with the Christians? Muslims will pay for all their crimes, from Muhammad's time at today!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
NoahTheNephilim (4 minuti fa) Spam
Commento al tuo video: 6 Will Destroy Evolution Theory giant nephilim Human Skeletons Greece

CobaltBlueFluoro said: you seem so hooked up with this stuff you even propone fake pictures and answer to everybody with the same phrases. there were never giants, they never found a single one. good luck
-- ANSWER-> because you have made of ​​yourself unworthy: of the gift of the sight, that has gave to you, by your Creator? I swear in the name of Jesus in your old age? you'll be completely blind!
poiché tu hai reso te stesso: indegno: del dono della vista, che, a te ha dato il tuo Creatore? io giuro: nel nome di Gesù: nella tua vecchiaia? tu sarai completamente cieco!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
[[the Saudi dynasty?]] they have not had any qualms about tearing the Palestinians to realize the ambition of their imperialism! While the Catholic Church from the money at all? They give money only to Muslims! and give the money to lure the rich girls in India: their game? is a very dirty game against all peoples and all cultures! The monstrosity of their accursed Prophet of 1400 years ago? them do still do today!
[[la dinastia dei sauditi?]]loro non hanno avuto il minimo scrupolo a dilaniare i palestinesi per realizzare l'ambizione del loro imperialismo! Mentra la Chiesa Cattolica da i soldi a tutti? Loro danno i soldi soltanto ai musulmani! e danno i soldi per adescare le ragazze ricche dell'India: il loro gioco? è un gioco molto sporco ai danni di tutti i popoli e di tutte le culture! Le mostruosità del loro maledetto profeta di 1400 anni fa? loro le fanno ancora oggi!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Comment on your video: Egypt Sexually Molested Dirty Salafi Islamists of Christian woman

nicopopoify SAID Salafists work for the Zionists. Hamas wants to get rid of them. -ANSWER-> All this does not make sense! Because your eyes are so weak and you do not know see: the true nature of each problem? King Fahd Bin Abdul Aziz. and Crown Prince Sultan Bin Abdul Aziz: Creed to be smarter than the enlightened Jews: their project? is to subjugate the world to Islam: sure: they operate covertly: their business is going very well, but do not know they came in the jaws of the crocodile! since they can not comprehend the extent to which: American Jews Satanists: they want to destroy all the world
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Commento al tuo video: Egypt Dirty Salafi Islamists Sexually molested of Christian woman

nicopopoify SAID:Salafists work for the zionists. Hamas wants to get rid of them. -ANSWER-> Tutto questo non ha senso! Perché i vostri occhi: sono così deboli e voi non sapete vedere: la vera natura di ogni problema? Re Fahd Bin Abdul Aziz. e il Principe Ereditario Sultan Bin Abdul Aziz: creedono di essere più furbi degli ebrei enlightened: il loro progetto? è quello di sottomettere il mondo all'Islam: certo: loro operano in modo occulto: i loro affari vanno molto bene: ma, non sanno di essere entrati nelle mascelle del coccodrillo! poiché loro non possono comprendere fino a che punto: gli ebrei satanisti americani: loro vogliono vedere distruggere il mondo
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
@ukfreestuffme - really? What's strange for you? Perhaps it is normal for you that 300 Christians are killed: by Muslims, every day, just because Sharia does not recognize freedom of religion?
160000christianmartyrs.blogspo­t.com
@ukfreestuffme -- veramente? cosa c'è di strano per te? forse per te è normale che 300 cristiani vengano uccisi: dai musulmani, ogni giorno: solo perché la sharia non riconosce la libertà di religione?
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (21 minuti fa) Spam
@Muslims> China, India and Russia? they have no interest in raising: the Sharia criminal! If: they do not launch like jackals on the prey with others? will look without even lifting a finger! You'll end up being torn apart! You are a destabilizing organization intenazionale! Very soon will be your hour!
@musulmani-> Cina, India e Russia? loro non hanno nessun interesse: ad allevare: i criminali della sharia! Se: loro non si lanceranno come sciacalli sulla preda: insiema gli altri? rimarranno a guardare senza neanche muovere un dito! Voi finirete per essere dilaniati! Voi siete una organizzazione intenazionale destabilizzante! Molto presto verrà la vostra ora!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (39 minuti fa) Spam
@Muslims -> if the Zionists and Americans Satanists: 666 Rothschild and 322 Bush, they want to do an invasion of Egypt? what I have published: it is more than enough! because you deserve to be exterminated! You remove the Sharia: or Allah my God will remove you!

@musulmani --> se i sionisti e i satanisti americani: 666Rothschild e 322Bush, loro vogliono fare una invasione dell'Egitto? quello che io ho pubblicato: è più che sufficiente! poiché voi meritate di essere sterminati!
tu rimuovi la sharia: o Dio Allah rimuoverà te!




thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (43 minuti fa) Spam
Funeral of New 17 Christian Copt Martyrs Killed by snipers & Egyptian army under the tanks.

Caricato da thecopticmartyrs in data 10/ott/2011
-Funeral of New 17 Christian Copt Martyrs Killed by snipers & Egyptian army under the tanks.
From St.Mark Coptic Orthodox Patriarchate Cathedral-Abbasia,Cairo,Egypt at 12:00 AM 11/10/2011
URGENT:Marshal Tantawi orders the Egyptian army to runs over Christians in Maspero demonstrators with tanks and killed 39 Christian Copts-Martyred. Cairo-Egypt.9/10/2011Bodies of Christian martyrs cut to pieces in the streets and on bridges in pools of blood."Mass murder and genocide of Christians in Egypt (genocide)"
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (47 minuti fa) Spam
The Native Egyptians Copts Christians under the Arabian Islamic Siege in Egypt.....till When?!!!
Caricato da thecopticmartyrs in data 02/ott/2011

+Copts Christians under Islamic Siege in Egypt.....till When?!!!

-A documentary Film recounts about the Islamic terrible persecution in the right of the Coptic Christians original Native population of Egypt ...
-Wonder that there are about 20 million Coptic Christians in Egypt even with the murder and of genocide over the 1400 years!!!
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (56 minuti fa) Spam
URGENT:Watch Egyptian army to runs over Christians demonstrators with tanks and killed 39 Christian
Caricato da thecopticmartyrs in data 09/ott/2011
URGENT:Marshal Tantawi orders the Egyptian army to runs over Christians in Maspero demonstrators with tanks and killed 39 Christian Copts-Martyred
Cairo-Egypt.9/10/2011 Bodies of Christian martyrs cut to pieces in the streets and on bridges in pools of blood.
"Mass murder and genocide of Christians in Egypt (genocide)"
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
UniusRei3 (56 minuti fa) Spam
URGENT:Watch Egyptian army to runs over Christians demonstrators with tanks and killed 39 Christian
Caricato da thecopticmartyrs in data 09/ott/2011

URGENT:Marshal Tantawi orders the Egyptian army to runs over Christians in Maspero demonstrators with tanks and killed 39 Christian Copts-Martyred
Cairo-Egypt.9/10/2011
Bodies of Christian martyrs cut to pieces in the streets and on bridges in pools of blood.
"Mass murder and genocide of Christians in Egypt (genocide)"
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Scandal: Egyptian Muslim army & Central Security hits a Christian peaceful protesters to death-Egypt
Caricato da thecopticmartyrs in data 05/ott/2011

-Scandal: Egyptian Muslim army & the Central Security hits a Coptic Christian peaceful protesters Raef to death without mercy, and lead him in the street like an animal.
in Maspero-Cairo,Egypt 4/10/2011
-Was a peaceful demonstration to demand the rights of Christians in Egypt and to stop the burning and destruction of churches, the Egyptian army treated the Christians in Egypt, such as animals and as a citizen degree tenth have no rights,
-the American West does not care and does not help Christians Middle East because of economic interests with the Arabs, Muslims and the oil companies.
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Re: R:Re: R:Re: AMEN. ☠pax☠ +++ ☠pax☠ alleluia AMEN:12/10/11 chingchombuela said: So, your saying jews are responsible for the nwo? You need to speak clearer.-- ANSWER-> You need time, because, YOU MUST READ MY COMMENTS!but hate the Jews as a people? is the biggest mistake that can be done: because all nations are only: victims: of bankers enlightened: Because, are they, that rule the world by the French Revolution! then, they are the real instigators, of every holocaust of Jewish: ie, against my people.. Tu hai bisogno di tempo: perché, TU DEVI LEGGERE I MIEI COMMENTI! ma, odiare gli ebrei: come popolo? è l'errore più grande che, può essere fatto: poiché, tutti i popoli: sono soltanto: le vittime: degli ebrei banchieri enlightened: poiché, loro dominano il mondo dalla rivoluzione francese? allora, sono loro i veri mandanti: di ogni olocausto contro il mio popolo ebraico
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Egypt, the Pope calls for respect for minority rights
Da: vatican | 12/Oct/2011 | 305 visualizzazioni
During the general audience this Wednesday Pope Benedict expressed his profound sadness at the episodes of violence that took place in Cairo last Sunday. He said "I share the suffering of the families of the victims and of all the Egyptian people, lacerated by attempts to undermine peaceful coexistence among their communities, a coexistence which it is vital to safeguard, especially in this moment of transition". The Holy Father continued: "I exhort the faithful to pray that that society might enjoy true peace, based on justice and respect for the freedom and dignity of all citizens". Pope Benedict concluded: "I support the efforts made by the civil and religious authorities in Egypt to foster a soci ..
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
Pubblicato in data 12/ott/2011 da vaticanit(Inserto Papa)
Sono profondamente rattristato dagli episodi di violenza, che sono stati commessi a Il Cairo domenica scorsa. Mi unisco al dolore delle famiglie delle vittime e dell'intero popolo egiziano, lacerato dai tentativi di minare la coesistenza pacifica fra le sue comunità, che è invece essenziale salvaguardare, soprattutto in questo momento di transizione. Esorto i fedeli a pregare affinché quella società goda di una vera pace, basata sulla giustizia, sul rispetto della libertà e della dignità di ogni cittadino. Inoltre, sostengo gli sforzi delle autorità egiziane, civili e religiose, in favore di una società nella quale siano rispettati i diritti umani di tutti e, in particolare, delle mino ...
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
thecopticmartyrs2 (1 minuto fa) Spam
@YourtubeTerminated-> I do not need to be very, holy, intelligent, learned, because METAPHYSICS (rationality of natural law: "do good and avoid evil") said to me: "there: only two breeds of men: the criminals and victims of criminals".. because my heart is simple and pure as a diamond? I am truly a man invincible! that's why all men are forced to fall under my opinion! So, I as God, have mercy of my allies, but will destroy all my enemies, because, I have Unius REI.I understood this: "I will see you die like flies, until arises: another generation that is worthy of me"
thecopticmartyrs2
thecopticmartyrs2 (4 mesi fa)
YourtubeTerminated (1 ora fa) Spam
thecopticmartyrs2 you do evil on you comments
thecopticmartyrs2 (1 ora fa) Spam
@YourtubeTerminated
If you have pain for my: comments of my?
this is obvious: "you're a criminal!"

se tu hai dolore dei miei commenti?
questo è evidente: "tu sei un criminale!"