Satanist CAN LOVE ME

Quando io do delle istruzioni teologiche i più attenti a quello che io scrivo, sono sempre i sacerdoti di satana della CIA, i Farisei e i Salafiti, perché nella loro malvagità, loro vorrebbero usare il potere della METAFISICA (teologia in azione politica) per soggiogare e schiavizzare il genere umano! ma, non esiste una METAFISICA fuori dell'amore infinito di DIO, ed io non ho un segreto da nascondere a qualcuno circa la potenza della mia fede!
ECCO PERCHé, DAL TEMPO DELLA MIA GIOVINEZZA, IO VIVO RINCHIUSO SOLTANTO, NEL MONDO DELLA MIA RAZIONALITà, UNA ESPERIENZA DI FEDE ARIDA E RAZIONALE, FONDATA SULLA ESPERIENZA DELLA STORIA, IL CAMMINO DEL POPOLO DI ABRAMO, SENZA PIù POTER AVERE LA POSSIBILITà, DI FARE NUOVE ESPERIENZE DI TIPO SOPRANNATURALE!
se, io ho visto Dio come un ragazzo di 23 anni, che, con un movimento, della mano destra, mi indicava di sedermi sul suo trono, o se, io mi  sono creato la scena nella mia mente, cioè, SE, io ho immaginato il tutto nella mia fantasia? questo non ha nessun impatto sulla teologia che è un procedimento filosofico logico induttivo e deduttivo razionale, quindi: carisma, profezie, esperienze soprannaturali , mistica, ECC.. non:  hanno un impatto sulla teologia e sulla metafisica che è una dimensione politica della teologia!
mi sono inventato una parabola! [ Tu bussi alla porta del PARADISO, e ti apre un servitore e dice: "cosa cerchi?" tu rispondi: "sono venuto per incontrare Dio", poi, il servitore ti sorride, ti fa segno di entrare, ti da abiti puliti, ti lava i piedi, e poi, di fa sedere a tavola con molta umiltà, ti serve in ogni cosa, e inizia a servirti da mangiare, Poi, tu incuriosito dici: "ma cameriere, quando è, che, io potrò conoscere Dio?" e lui il cameriere Ti dice: "sono io Dio, il tuo servitore!" QUESTA è LA PIù GRANDE SOFFERENZA DELL'INFERNO, considerare la tua ingratitudine, cioè, COME LA LUCE DELLA UMILTà E DELL'AMORE NON HANNO MAI PRESO IL CONTROLLO DELLA VITA!

è chiaro, che, io nella mia giovinezza, io ho fatto multiple, diverificate, molteplici esperienze soprannaturali,  io sono stato un mistico, un profeta, un carismatico, un esorcista, io ho visto demoni, li ho sentiti, ed ho fatto esorcismi, ho guarito persone imponendo su di loro il nome di Gesù, è chiaro che, io ho percepito ed ho fatto la esperienza della presenza di:  1. Dio PADRE, 2. dello Spirito Santo, e di: 3. Gesù CRISTO, ma, poi, io ho capito: due cose: 1. non soltanto la umiltà dolcissima e infinita di Dio, ma, anche, qualcosa di UGUALMENTE, importante. MENTRE, 2. LE TEOSOFIE SATANICHE CERCANO DI COSTRUIRE UN SUPER UOMO, DOTATO DI SUPER POTERI, al contrario, io ho capito, che, oltre il soprannaturale, PROPRIO come evoluzione del proprio cammino interiore, 3. ritorna il razionale, l'agnostico, ritorna l'umano: come una forma di gran lunga superiore alla dimensione: mistica profetica e carismatica, CIOè IL TUO UMANO HA PRESO LA FORMA DEL DIVINO: LA VITA DIVINA DEI SERVITORI, E DEI FIGLI DI DIO! ecco perché, è scritto: "la gloria di Dio è l'uomo vivente!" Cioè, l'uomo razionale e normale è l'apice della sapienza di Dio, è infatti, all'uomo Adamo che, Dio ha dato il potere di dominare sugli animali (natura), sulle bestie ( ogni sovrumano esoterico ) e sui rettili (demoni)! QUINDI SOLTANTO RINUNCIANDO AL SOPRANNATURALE, E AL CABALISTICO, TU POTRAI VIVERE IL PROCESSO DI DIVINIZZAZIONE, per riconoscerti ed essere riconosciuto COME FIGLIO DI DIO: IL TRIONFO DELLA FEDE E DELLA GRAZIA: NEL VERTICE DELL'UMANO: SEMPLICITà UMILTà, RISPETTO AMORE COMPASSIONE, LEALTà BENIGNITà COME FORMA UNIVERSALE DEL TUO AMORE: OGNI UOMO è MIO FRATELLO! QUINDI, TU VAI OLTRE IL RELIGIOSO, E VAI OLTRE LE CATEGORIE DELLA SEPARAZIONE ,PER VIVERE UNA COMUNIONE INGLOBANTE... non hai più posto, nel tuo cuore, per forme di settarismo!

ADESSO vediamo come il Nuovo Ordine Mondiale S.p.A. FED, sistema massonico islamico, ecc.. come esso sia un esercito gigantesco di indemoniati assassassini, massoni, e pervertiti sessuali, tutti a disposizione di Satana e del suo anticristo MERKEL NATO! ok, allora, io che faccio? io raccolgo un esercito e delle armi per sconfiggere il NWO? no! niente di tutto questo! Io ho già un esercito di angeli, perché, io sono figlio di Dio! Dio combatterà per me, e loro morirano! Perché è scritto: "agli umili appatiene la terra!" e "Dio innalza il povero ed abbassa l'orgoglioso!"

ALLORA DOVE è NASCOSTO IL SEGRETO DELLA MIA INVINCIBILE POTENZA? ovviamente, NELL'AVERE PRESO, in fede, UNA POSIZIONE ETERNA PRESSO IL TRONO DI DIO, perché, mentre, noi camminiamo sulla terra con il corpo, noi possiamo ordinare al nostro spirito di prendere una posizione eterna nella sala del Trono: che è il santo dei santi: del tempio ebraico celeste, tutta una tua ragionevole, spirituale, CONDIVISA, e intelligente fanatasia, FONDATA SU QUELLO CHE DICE LA TUA PAROLA DI DIO DI TE, che è una posizione di fede TUA, con la visione TUA, che Dio ti ha dato, coerente con i tuoi principi religiosi, PERCHé, TU NON DEVI DIMENTICARE, CHE, IL TEMPIO EBRAICO TERRESTRE, è STATO RIVELATO DA DIO A MOSé, COME CORRISPONDENZA DEL TEMPIO EBRAICO CELESTE! ECCO PERCHé, soltanto io posso essere il re di Israele!
NON PRETENDO UN MANDATO POLITICO UNIVERSALE, E, TEMPORANEO, COME PROCURATORE SPECIALE, VERTICE DELLA GIURISDIZIONE GIUDIZIARIA MONDIALE, IN BASE AD UNA PRESUNTA PAROLA DI DIO! perché, IO SONO PURA RAZIONALITà METAFISICA OGGETTIVA ED UNIVERSALE? La mia competenza non è quella di invadere il campo specifico delle religioni, perché io sono un politico laico, Chiunque, può dimostrare le sue ragioni, contro le mie, presso un senato mondiale, per considerare, quale sia la superiore ragionevolezza e giustizia di ogni proposta! IO NON SONO IL DOGMA, E SE LE MIE POSIZIONI NON VENGONO CONSIDERATE GIUSTE IL MIO POTERE E LA MIA AUTORITà DECADONO: MA, NELLA MIA NATURA GIURIDICA IO SONO UNA MONARCHIA ASSOLUTA, perché, METAFISICA! se, c'è una verità (qualsiasi essa sia), qualsiasi essa possa essere, questa può soltanto terrorizzare i figli del demonio: che, sono stati predestinati alla disperazione dell'INFERNO! Niente panico! Dio non ha mai abbandonato i retti di cuore: io sono il Governatore di tutto il Regno di Dio: UNIUS REI, io NON sono un MESSAGGERO, IO SONO DOTATO di poteri sovrani legislativativi, divini e creativi! io RAPPRESENTO, soltanto, l'aspetto politico del Regno di Dio! io sono soltanto un uomo una fallace creatura, ma, se io ho il vostro consenso, poi, tutto QUELLO CHE IO STABILISCO SULLA TERRA, SARà VALIDO ANCHE IN CIELO! Dopotutto il mio è un ministero biblico, con finalità politiche universali! quindi, IO POSSO CORRISPONDERE, E REALIZZARE TUTTI I SOGNI DI AMORE E DI FELICITà CHE SONO NEL VOSTRO CUORE, PERCHé LA MIA SOVRANITà è UNIVERSALE, SENZA LIMITAZIONI! Datemi il vostro amore fiducia e lealtà, poi, tutto andrà per il meglio! IO NON SONO COERCITIVO, SE, MI TROVO LA COSCIENZA corretta di  UOMINI NON COERCITIVI E VIOLENTI! IO NON DICO QUELLO CHE PUò ESSERE FATTO, QUANTO QUELLO CHE NON è COMPATIBILE: CON LA LEGGE NATURALE ( NON MENTIRE, NON FARE IL MALE ) E CON LA LEGGE UNIVERSALE (TUTTO è PER AMORE)!
CAMMINIAMO INSIEME SULLA VIA DELLA VIRTù, CHE è LA GIUSTIZIA RAZIONALE UNIVERSALE, LA UGUALGIANZA, E LA FRATELLANZA UNIVERSALE: TUTTO IL GENERE UMANO? UNA SOLA FAMIGLIA! IO SONO PER LA PIENA SOVRANITà DEI POPOLI, E PER CONSOLIDARE LA LORO AUDETERMINAZIONE! PERCHé SENZA CULTURA, identità, E CONSAPEVOLEZZA NON CI PUò ESSERE PROGRESSO! NON HO SCOPI PERSONALI E NON DEVO IMPORRE MIE VISIONI RELIGIOSE, IMPERIALISTICHE, IDEOLOGICHE: perché io sono la negazione di tutta questa geopolitica, basata sulla violenza e su condizioni di forza! DI FRONTE ALLA VIRTù LA MIA AGGRESSIVITà SI DEVE ARRENDERE! **** OK, MA, VOI POTETE SEMPRE RIFIUTARE ME, ED ANDARE INCONTRO ALLA GUERRA MONDIALE NUCLEARE: CHE è UNA ESIGENZA TECNICO CONTABILE FINANZIARIA, DEL SISTEMA MASSONICO USUROCRATICO, DELLE BANCHE CENTRALI SPA FED FMI, COME EZRA PAUD, INTUì, E COME LO SCIENZIATO GIACINTO AURITI HA DIMOSTRATO!! QUINDI, INVECE DI FIDARVI DI ME, VOI PREFERITE FIDARVI, ANCORA, DI SATANA ROTHSCHILD IL FARISEO? voi non avete una terza possibilità!
***********************
CORAGGIOSO SHARIA ONU, BRAVO BRAVO, CONTINUA A.D. 666 Spa FED, a uccidere dhimmi israeliani, e dhimmi cristiani per tutto il mondo!
l'abisso della abiezione, in Europa è stata tocata, quando la UE, non ha permesso a Janukovich, di usare l'esercito per difendersi dal Golpe, e poi, ha permesso alla Ucraina dei Golpisti KIEV, di usare l'esercito contro il suo stesso popolo, per risolvere un problema di tpo politico costituzionale! Su pogrom ed epurazioni ha taciuto!
MA IL VERTICE DI OGNI SATANISMO come abisso della abiezione, si è sperimentto quando la ONU comunità internazionale ha permesso a Turchhia UE USA NATO di invadere la siria con il terrorismo della galassia jihadista internazionale! ORA LA MORTE, CONOSCE L'INDIRIZZO DI CASA TUA!
*************
per la NATO LEGA ARABA anche, in kosovo Allah è stato akbar: sharia morte a tutti gli infedeli! Rothschild love him only.
ok, su questi temi tu puoi parlare con me! Il leader nordcoreano Kim Jong-un, Benché non abbia offerto un dialogo a Corea del Sud e a Usa, ha detto di essere aperto a colloqui con chiunque sia veramente interessato a "riconciliazione e pace" nella penisola coreana. Ha infine assicurato che migliorerà l'economia in difficoltà del Paese.
la maledizione saudita? tutta dalla Turchia è passata, per ordine della CIA
 Beis Hamikdash - בית המקדש השני rrmbgpym
 =========================
Netanyahu tuona, basta armi illegali tra gli arabi israeliani ] ok puoi farlo!
===============
e chi potrebbe negarlo? 3,5 milioni di martiri cristiani tra IRAQ e SIRIA? non lo negheranno! 03.01.2016 ANCHE ERDOGAN NON LO NEGHERà PER COMPRARE IL PETROLIO DA ISIS SHARIA, CHE TUTTI I TERRORISTI CHE SONO PASSATI DALLA SUA FRONTIERRA? LUI LI HA ARRICCHITI!
Il candidato alla presidenza degli Stati Uniti ha dichiarato che i colpevoli della creazione del gruppo terroristico siano l'attuale presidente USA e l'ex segretario di stato Clinton, la quale partecipa pure alla corsa elettorale: http://it.sputniknews.com/mondo/20160103/1828374/trump-clinton-obama-isis.html#ixzz3wBPq0wrQ
l'ITALIA sta diventando un Paese da incubo: tutta colpa del PD e dei suoi Illuminati Bildenberg, ] ANDATE A FARVI FOTTERE: se questo ragazzo faceva una rapina a mano armata l'avreste fatta meno grave! L'uomo è stato accompagnato al proprio domicilio. E' agli arresti domiciliari, in attesa del rito direttissimo. [ 'Pesca' monetine da Barcaccia, arrestato In manette egiziano. Bottino 20 euro grazie a bastone telescopico ] NON SO, magari, GLI FATE UNA MULTA DI 5 EURO E GLI LASCIATE 15 EURO IN TASCA! tutta roba dell'altro mondo, forse gli egiziani penseranno che noi siamo Rothschild il LADRO FMI FED USURAIO adesso?!
==================
03.01.2016 Bisogna chiedersi se questo automatismo “sanzioni una volta, sanzioni sempre” ha qualche fondamento, ha dichiarato Horst Seehofer, premier della Baviera e alleato della coalizione di governo di Angela Merkel. Il primo ministro bavarese Horst Seehofer — alleato di Angela Merkel nella sua coalizione di governo — in vista della sua visita a Mosca ha espresso la sua opinione contro le sanzioni alla Russia. "Le sanzioni arrecano un danno inverosimile all'economia e all'agricoltura della Baviera — ha dichiarato Seehofer in una intervista al giornale Bild am Sonntag —, dobbiamo domandarci se per noi ha qualche fondamento tale automatismo: sanzioni una volta, sanzioni sempre. Prima rinunciamo alla retorica della guerra fredda, meglio sarà àper la Baviera e la Germania": http://it.sputniknews.com/mondo/20160103/1829184/germania-sanzioni-eu-danno.html#ixzz3wC4JZNyb



@666 322 IMF --> no! Secret Service, you are only: the miserable: of a Satanist [[unfortunate unlucky, unfortunate, unhappy, poor, poor unfortunate wretch wretched miserable, miserable, unhappy, miserable, wretched, poor unlucky unlucky, unfortunate, unhappy, unfortunate, unhappy, unlucky miserable miserable, unhappy, miserable, miserable, miserable, wretched painful woeful, wretched woesome]]! a slave of Satan for IMF! --ANSWER--> I CAN NOT reject anyone, if he comes back to me: I am Melchisek: unius REI! every life is precious to God

  thecopticmartyrs2 ha pubblicato un commento 13 minuti fa
@ 666 322 Sharia Talmud CIA Mossad, IMF FED ECB: -> for, the few criminals: few thieves, few Masons, few Satanists: all Nazi shit? all the peoples living in fear, my task is to place: under my protection: all peoples! here's why: I'm the only authorities: that, God will raise: I'm legal: and legitimate (because only God is the creator), but, other of you are illegal, "illegal" you are a criminal regime: and Masonic and abusive: the satanic banking seigniorage! and if I know God a little? for you will end in tragedy, soon enough! but if the King of Saudi Arabia did not make himself a Satanist, like you, your partner and ally? that, you never would have been able to take the power! but the situation is so desperate that at this point, I can only save: the TRUE Islam!

  thecopticmartyrs2 ha pubblicato un commento 16 minuti fa
@666 322 sharia talmud CIA Mossad, IMF FED ECB: --> per pochi, criminali: ladri, massoni, satanisti: tutti nazisti di merda? tutto il popolo: vive nella paura, il mio compito: è di mettere: sotto la mia protezione: tutti i popoli! ecco perché: io sono la autorità: che: Dio solleverà: io sono legale: e legittimo(perché soltanto Dio è creatore), ma, voi siete abusivi: "ILLEcITI": voi siete, un regime criminale: e massonico: ed abusivo: quello del signoraggio bancario satanico! e se, io conosco Dio un poco? per voi finirà in tragedia, abbastanza presto! ma, se il Re dell'Arabia Saudita: non faceva di se stesso, un satanista, come voi: il vostro complice, e alleato? voi mai avreste potuto prendere il potere!

  thecopticmartyrs2 
666 Satan IMF CIA -> if I was to been gay? I would have made ​​suck my dick to you! bastard! Satan IMF -> if I was a gay? I would have made ​​to suck my dick! bastard!    thecopticmartyrs2 posted a comment 3 minutes ago @ CIA IMF 666 322 -> IDIOT fuck shit! if you could do me harm? Already you would have done it! IDIOT! if you could do me harm? you would have already done it!

  thecopticmartyrs2
1.7.[@Saudi Arabia like you could put your life: in the hands of these Satanists? my Allah? destroy Islam now!] Synnek1 has posted a comment: 12 hours ago: The CONTROL! I DOMINATE! YOU ARE MY FUCKING SLAVE! IHateNEWLAYOUT --- That your wife know you are a Satanist institutional? ie, AI, aliens and abductions? what is the relationship between the CIA and Satanism? and you and your relationship with Satanism? @ CIA IMF IHateNEWLAYOUT --- That your wife know you are a Satanist institutional? ie, AI, aliens and abductions? but, what is the relationship between the CIA and Satanism? and you and your relationship with Satanism? C.S.P.B. Crux Sancti Patris Benedecti, C. S. S. M.L.Crux Sacred Sit Mihi Lux, Holy.N.D.S.M.D. Do not sit mihi dux draco, V.R.S. begone Satan, Get away Satan! N.S.M.V. Not Suade Mihi Vana, @CIA IMF 666 322 --> IDIOT fuck shit! if you could do me harm? you would have already done it!

  thecopticmartyrs2 
@CIA IMF 666 322 --> IDIOT fuck shit! if you could do me harm? you would have already done it! 2.7.[@Saudi Arabia like you could put your life: in the hands of these Satanists? my Allah? destroy Islam now!] S.M.Q.L. Sunt Mala Quae Libas, I.V.B. Ipsa Venena Bibas, Drink your poisons: made by yourself! Amen in Jesus's name! IHateNEWLAYOUT posted a comment 2 days ago: "2008 I know you nobody only --ANSWER--> me CreationReal posted a comment 2 days ago: "Because I was interesting for you in 2008". lorenzoAllah Mahdi Palestine has posted a comment 3 days ago: @ 666 IMF Synnek1 CIA priest of Satan -> Because, you has put your kids on the cold altar of Satan, then you do not care anything, all the world's children, That they are born with a debt: false: scam: of $ 50,000 per capita? because you put your kids on the cold altar of Satan, then you do not care anything, all the world's children are born with a debt: false: scam: $ 50,000 per capita?

  thecopticmartyrs2 ha pubblicato un commento 1 giorno fa
@CIA IMF 666 322 --> IDIOT fuck shit! if you could do me harm? you would have already done it! 3.7.[@Saudi Arabia like you could put your life: in the hands of these Satanists? my Allah? destroy Islam now!] [Satanism international] Because You have shot dead: all your children: on the altar of Satan, for that Matter, That you want to ruin, too, our children? traitor sold to Satan cursed! Now everyone can judge, "Satanists are not reliable, 'you've done: high treason, against my kingship, of unius REI, you lied about, your alleged friendship and cooperation towards me and for that Matter, That you attempt against the life of all peoples, too! @ Rich -> you give to Satan (rabbis of the Talmud Pharisees satanic: the 666 IMF: to do again: Holocaust: against of my Jewish people) That Is the IMF: (nazi kabbalah 666), the owl god: a good kick in the balls! you pick up the kingdom of unius REI, remove Satan (Talmud Pharisees 666 IMF: (aliens abduction),

  thecopticmartyrs2 
@CIA IMF 666 322 --> IDIOT fuck shit! if you could do me harm? you would have already done it! 4.7.[@Saudi Arabia like you could put your life: in the hands of these Satanists? my Allah? destroy Islam now!] have a desperate need to kill all of you (during the 3rd WW nuclear) Because your money simply does not exist anymore! and in fact , the corpses do not have the habit of going to the Bank .. do not panic! money is created out of nothing (virtual item), and is supported: by the real wealth, ie, inner product gross income, etc. .. as by a magic hat? my IMF, based on the monetary sovereignty of all Peoples, will return to you again, as if by magic your own money! @ King of Saudi Arabia -> how you were atto do the: accomplice and ally of all this? USA: CIA: aliens abductions: 200,000 human sacrifice: on the altar of satan, any year? Rothschild Pharisees of the Talmud satanic: 666 IMF FED ECB, 322 Freemasonry, baal god Marduk at the Bohemian Grove: that is, the owl god?

  thecopticmartyrs2 
@CIA IMF 666 322 --> IDIOT fuck shit! if you could do me harm? you would have already done it! 5.7.[@Saudi Arabia like you could put your life: in the hands of these Satanists? my Allah? destroy Islam now!] as you can enjoy, of the Holocaust, of Israel and all the Christian peoples? who, goat Which has convinced you That you will go to Heaven? lorenzoAllah Mahdi Palestine has posted a comment 3 days ago: @ King of Saudi Arabia, 666 Rothschild, 322 Bush CIA IMF, Sharia Talmud: 666 322 IMF, aliens abductions -> who was the goat, Which, he said to you, That you will go to heaven? no! you deserve Hell million times! one man, who knows the banking seigniorage? Besides, he knows everything! all your crimes and murders. Because God wanted a political authority: that is, unius REI, then, that's for sure, God: also, HAS DECIDED to make the massacre That he promised in Psalm 110, That's why, I asked 500 million, of corpses for my wrath!

  thecopticmartyrs2
@CIA IMF 666 322 --> IDIOT fuck shit! if you could do me harm? you would have already done it! 6.7.[@Saudi Arabia like you could put your life: in the hands of these Satanists? my Allah? destroy Islam now!] Because, as you made behind me, to barking like dogs, along with all your accomplices Masons, but then you do not have the courage to face me personally? Because the Constitution says That the people are sovereign, but then you sell us the money at interest (for 270% of its value as said the scientist Giacinto Auriti), to doing slave to birth, all children with a debt per Capita: $ 50,000 each? lorenzoAllah Mahdi Palestine has posted a comment 3 days ago: one man, who knows the banking seigniorage? Besides, he knows everything! all your crimes and murders: of Sharia Talmud: 666 322 IMF, aliens abductions, etc. 666 Satan IMF CIA -> if I was been a gay? I would have made suck my dick to you! bastard!

  thecopticmartyrs2 
@CIA IMF 666 322 --> IDIOT fuck shit! if you could do me harm? you would have already done it! 7.7.[@Saudi Arabia like you could put your life: in the hands of these Satanists? my Allah? destroy Islam now!] Because God wanted a political authority: that is, unius REI, then, that's for sure, God: also, HAS DECIDED to make the massacre That he promised in Psalm 110, That's why, I asked 500 million, of corpses for my wrath! one who knows the bank seigniorage? Besides, he knows everything! all your crimes and murders of Sharia Talmud 666 322 IMF, aliens abductions, etc.. etc. .. because God wanted a political authority: that is, unius REI, then, that's for sure, God: also, decided to make the massacre that he promised in Psalm 110. 666 Satan IMF CIA -> if I was been a gay? I would have made suck my dick to you! bastard!

  thecopticmartyrs2 
[satanism international] Because You have shot dead: all your children: on the altar of Satan, for that Matter, That you want to ruin, too, our children? traitor sold to Satan cursed! Now everyone can judge, "Satanists are not reliable, 'you've done: high treason, against my kingship, of unius REI, you lied about, your alleged friendship and cooperation towards me and for that Matter, That you attempt against the life of all peoples, too!.

  thecopticmartyrs2
@ Rich -> you give to Satan (rabbis of the Talmud Pharisees satanic: the 666 IMF: to do again: Holocaust: against of my Jewish people) That Is the IMF: (nazi kabbalah 666), the owl god: a good kick in the balls! you pick up the kingdom of unius REI, remove Satan (Talmud Pharisees 666 IMF: (aliens abduction), have a desperate need to kill all of you (during the 3rd WW nuclear) Because your money simply does not exist anymore! and in fact , the corpses do not have the habit of going to the Bank .. do not panic! money is created out of nothing (virtual item), and is supported: by the real wealth, ie, inner product gross income, etc. .. as by a magic hat? my IMF, based on the monetary sovereignty of all Peoples, will return to you again, as if by magic your own money!

  thecopticmartyrs2 
[remove: 666 talmud IMF: and his satanic cannibal monster Satanists] Also synnek1, and Ihatenewlayout, no one Satanist: it is no longer Entitled have to stay on this page! also synnek1, and Ihatenewlayout, no Satanist: it is no longer entitled to stay on this page! drinkYpoisonJHWHwins drinkYpoisonJHWHwins posted a comment 5 hours ago @ CIA Rochefeller: all synagogue of Satan: IMF 666: Bush 322, all Enlightened ---> Synnek1 posted a comment: 6 hours ago: "Kneel! We refuse to accept your explanation (s)" - ANSWER-> you have created : these monsters of Satanism: and Satanists: FOR DO to the Holocaust, against all peoples, and to destroy the hope of Israel, but now, if only one Of These Satanic monsters, remain alive? pay with your life, for Their Lives! I am unius REI, king of Israel!

  thecopticmartyrs2 
@666 CIA IHateNEWLAYOUT --- > has renounced to the love, the one who has made himself a slave of Satan! was when I made a sin (to have disobeyed God) that the small gray men: your aliens abductions: that they were able to take control of my body, to bring: two "micro chip" in my brain, and now synnek1 can see through my eyes? thanks to artificial intelligence of the "big brother" that checks google! but, even I, the most powerful your enemy, I have shown, that mankind is: getting stronger: of all monsters Satanists, cannibals 666 of IMF

  thecopticmartyrs2
@ help! @to all governments in the world -> IHateNEWLAYOUT posted a comment 17 minutes ago: I Like you Pic (microchip); (perhaps, they have logged into my brain the micro chip, because I perceive ultrasound, which can be radio signals ) Synnek1 posted a comment 1 day: Kneel! We refuse to accept your explanation (s), LOSER! - answer -> If these Satanists(CIA IMF) will not be exterminated? soon we will all die, because they have control of the intelligence artificial alien, that is, google!

  thecopticmartyrs2 
666 @ iHATENEWLAYOUT, CIA aliens abductions -> this must be said: your aliens abductions and microchip against me? lol. they are doing a good job with me [lol.] saw that, I'm throwing overboard all the synagogue of Satan: that is 666 IMF... as you are not ashamed, just you that you are under hypnosis: of synnek1 (Project MKULTRA. or, unwitting killers do, or the control mental: of foreign leaders uncomfortable.) you own criminal: you insult me? [MAYBE] THESE ultrasound that I feel in my brain, may be the result of a: [ microchip: "pic rfi": verychip"]] that you have put into my brain, and then you can look through my eyes, too?but, 1. I have nothing to hide! 2. I'm immune to your poison, because, in my soul, I am immortal! i am always unius REI, the anointed king of Israel anointed by God!

  thecopticmartyrs2 
@YOUTUBE --> JezebelDecibel IS IPNOTIC AND SATANIC VIDEO MUSIC! REMOVE IS CHANNEL, AND ALL THIS MUSIC IPNOTIC! EyeRunTheShow Re:♚MENE♛TECHEL♛PERES♚] ♰ PAX ♰ CSPB CSSMLNDSMD VRSN SMVS MQLIVB ♰ Ipsa Venena Bibas Bevi tu stesso i tuoi veleni. ★Rei Unius Re di Israele★alleluia!♰ EyeRunTheShow SAID: :) /watch?v=R5olEMigUQw ... Inviato a: IMF666KillTubeStopME --->

  thecopticmartyrs2
IHateNEWLAYOUT -- 666 criminal too ---> YOU have always refused yourself, to my questions about Satanism! you are a servant of synnek1, 666 CIA IMF, that is another cannibal just like you! your wife know that you are a Satanist? and what you teach your daughter: that, "Satan died on the cross for love of her?" TU hai sempre sottratto te stesso, alle mie domande, circa il satanismo! tu sei un servo di synnek1, 666 CIA IMF; cioè un altro cannibale come te! tua moglie sa che, tu sei un satanista? e cosa tu insegnerai a tua figlia: "che satana è morto sulla croce per amore"

  thecopticmartyrs2
USA - ISLAM:(THAT IS TRUE, MUSLIMS ARE TO KILL INNOCENT MARTYR CHRISTIANS) Arrested man who produced the anti-Islam film. Nakoula had a ban on using the internet and other pseudonyms, given his past as a crook. But to make the film he used false names, deceiving actors and banks.His arrest is not related to the production, distribution and content of the film "Innocence of Muslims", which has sparked demonstrations and attacks on U.S. embassies around the world, including the death of Ambassador Chris Stevens in Benghazi.

  thecopticmartyrs2 
thecopticmartyrs2 ha pubblicato un commento 11 secondi fa USA - ISLAM:(THAT IS TRUE, MUSLIMS ARE TO KILL INNOCENT MARTYR CHRISTIANS) Nakoula, who says he is a Coptic Christian, had already been arrested in the past for drug dealing and bank fraud. In all these episodes he has often used pseudonyms. For this he had been forbidden to use the internet and use other name without the consent of the government. But just to make the movie and spread it on the internet, he used false names. ... Instead, the dubbing has been changed to make offensive: the trivial and the film: that there Muhammad as a violent bloodthirsty, a pedophile and a sexual deviant.

  thecopticmartyrs2 
Commento sul tuo video: Ex Muslim Wafa Sultan exposes Muhammad Sharia Jihad imperialism Islam. VoyageIslam said: "The Qu'ran never says kill Christians: "....and nearest among them in love to the believers wilt thou find those who say, "We are christians": because amongst these are men devoted to learning and men who have renounced the world, and they are not arrogant." Qu'ran 5:82" --ANSWER--> your? all lies of the hell! Christians are in a state of intended victims: plunder and submission:theft of many rights, wherever prohibited any form of proselytism and conversion to Christianity, although, Islam claimed for if this law: right: also in the West!

  thecopticmartyrs2 
between Satanists (IMF synagogue) and Muslims (Sharia): There are three things in common: 1. the death sentence for apostasy, 2. the same imperialist project to conquer the world! 3. suffocation, violent, of any diversity! only that while Muslims are poor starving? Satanists are the masters: of the IMF, and the project managers AI, and Aliens Abductions tra satanisti(IMF) e musulmani(Sharia): ci sono 3 aspetti in comune: 1. la condanna a morte per apostasia; 2. lo stesso progetto imperialistico per conquistare il mondo! 3. il soffocamento, violento, delle diversità! soltanto che mentre i musulmani sono dei poveri morti di fame? i satanisti sono i padroni del FMI, ed i responsabili del progetto AI; e Aliens Abductions

  thecopticmartyrs2 
[Muslim] 1400 years of history, until, to the present day: cruel (of 300 innocent Christian martyrs, killed every day! absolute for violation, of freedom of religion and the death sentence, for apostasy), it was shown, that the Muslims are exterminators: of Al Quaeda for do imperialism saudi salafis! intolerant murderers, and traded in slaves, Nazis without hope of redemption! or remove the Sharia: within 30 days or does the third world nuclear war against Islam! finally: the satanic book of the Koran, will end up in the toilet!

  thecopticmartyrs2 
lorenzojhwh posted a comment 1 day ago: @ USA -> [remove: 666 talmud IMF: and his satanic cannibal monster Satanists] Also synnek1, and Ihatenewlayout, no one Satanist: it is no longer Entitled have to stay on this page! Also synnek1, and Ihatenewlayout, no Satanist: it is no longer Entitled to stay on this page! drinkYpoisonJHWHwins drinkYpoisonJHWHwins posted a comment 5 hours ago @ CIA Rochefeller: at the synagogue of Satan: IMF 666: Bush 322, all Enlightened ---> Synnek1 posted a comment: 6 hours ago: "Kneel! We refuse to accept your explanation (s) "- ANSWER-> you have created: these monsters of Satanism: and Satanists: FOR DO to the Holocaust, against all peoples, and to destroy the hope of Israel, but now, if only one of These Satanic monsters, remain alive? pay with your life, for Their Lives! I am unius REI, king of Israel!

  thecopticmartyrs2 
[remove: 666: aliens abductions project: Satanic Talmud Kabbalah: and his IMF: ECB FED regime! and his satanic cannibal monster: of all Satanists: for NWO and his 3 ° WW nuclear] no one Satanist: can stay on this page [/ user / YouTube / feed? filter = 1] amen: in Jesus's Name! @ CIA Rochefeller: all synagogue of Satan: IMF 666: Bush 322, all Enlightened ---> Synnek1 posted a comment: 6 hours ago: "Kneel! We refuse to accept your explanation (s)" against my Universal Brotherhood. - ANSWER -> you have created: these monsters of Satanism: and Satanists: FOR DO to the Holocaust, against all Peoples, and to destroy the hope of Israel, but now, if only one of These Satanic monsters, remain alive? pay with your life, for Their Lives! I am unius REI, The King of Israel!

  thecopticmartyrs2
MyJHWH ha pubblicato un commento 1 giorno fa [remove: 666 talmud IMF: and his satanic cannibal monster Satanists] no one Satanist: it is no longer of Entitled: have to stay on this page [/ user / YouTube / feed? filter = 1] amen: in Jesus's Name! @ CIA Rochefeller: all synagogue of Satan: IMF 666: Bush 322, all Enlightened ---> Synnek1 posted a comment: 6 hours ago: "Kneel! We refuse to accept your explanation (s)" - ANSWER -> you have created: these monsters of Satanism: and Satanists: FOR DO to the Holocaust, against all Peoples, and to destroy the hope of Israel, but now, if only one of These Satanic monsters, remain alive? pay with your life, for Their Lives! I am unius REI, The King of Israel!

  thecopticmartyrs2 
@ 666 IMF Obama -> thank you for having ruined the U.S. and around the world! with your institutional Satanism ! 1. for Do with CIA: 11-09, and, 2. the project: Alien Abduction! reverse engineering of alien: for do the micro chip, and artificial intelligence / / / IHateNEWLAYOUT said: "My Friend TheDemonDack is me!" - ANSWER-> also, YOU have fear [(as synnek1: that said to me: "we are a legion!")] Of ending up Embalmed: on background image: of: canal: "AH1N1X": "Combichrist - What The Fuck (Exclusive Track) "with the inscription on the front:" bitch ", or dissolved in sulfuric acid, only Because that girl That was killed by Satanists, she wanted to leave the Satanists, and would not: never be raped by all entire group. Because even if the image is fake? However, is no less serious, Because it is an intimidation That Satanists do: against to Themselves, and to do against others! Woe to you, if I see, only a Satanist, and Their symbols blasphemous, in whole youtube yet

  thecopticmartyrs2 
@ VoyageIslam - as you can think of me, That I am an idolater? [salafis imperialism of Al Qaeda in Saudi Arabia] is ​​imposed war, although this may cause offense. (II, 216) Kill the idolaters wherever, you find them: catching them (do slaves), besiege, drop them ambushes, (IX, 5) Kill them wherever they meet! (II, 191) Fight them, until, there is no more rebellion, and that the religion is that of God (II, 193) is that , will go to his death, is that you kill, to the God will certainly be your return, (III, 158) do not you have them slaughtered, is the god who killed them. [VIII, 17] (IX, 29) do not waver, do not give in and do not say, "Peace, peace!", While you are the strongest. (XLVII, 35) I am the observatory of the martyrdom of Christians! and every day are killed (only by Muslims) 300 Christian martyrs innocent! for a total of 160,000 each year

  thecopticmartyrs2 
@ Rothschild, Rockefeller, Bush:king Saudi Arabia --> "How can you be cursed?" [the meaning of the word justice has been perverted, is empty] because: all religions and all institutions are based: on the Satanism: of the Talmud Kabbalah: Fund international Monetary Fund, 322, 666: seigniorage banking: ie, the Masonic system, of the IMF: del Fondo monetario internazionale. FED ECB. the synagogue of Satan! here, because all the vital resources, of all peoples, were robbed: and the people were deprived of their vital energy! That's why the relations between men were poisoned! as he says in the Apocalypse, will be Satanists, with their anti-Christ: to conquer the world in the end!

  thecopticmartyrs2 
IMF666KillTubeStopME ha pubblicato un commento 1 ora fa Segnala spam between Satanists (IMF synagogue) and Muslims (Sharia): There are three things in common: 1. the death sentence for apostasy, 2. the same imperialist project to conquer the world! 3. suffocation, violent, of any diversity! only that while Muslims are poor starving? Satanists are the masters: of the IMF, and the project managers AI, and Aliens Abductions tra satanisti(IMF) e musulmani(Sharia): ci sono 3 aspetti in comune: 1. la condanna a morte per apostasia; 2. lo stesso progetto imperialistico per conquistare il mondo! 3. il soffocamento, violento, delle diversità! soltanto che mentre i musulmani sono dei poveri morti di fame? i satanisti sono i padroni del FMI, ed i responsabili del progetto AI; e Aliens Abductions

  thecopticmartyrs2 
there is no Jewish race? are not even one genetic ... but: They Are only: the vulgar racist .. all bastards! Moreover, When They Killed Jesus of Bethlehem Also have lost: the paternal genealogies .. but, this, may ARE BEEN: a conspiracy of the other Rothschild Illuminati Against the hope of Israel! paternal genealogies? are only: for Rothschild! all other jews: ARE: all goyim: for him! WITH THE PURITY OF BREED?: this bullshit: INDIANS HAVE DONE THE 2500 SOCIAL CLASS OR CASTE!

  thecopticmartyrs2 
I have better things to than reading your shit. My father is a freemason... and you're fucking stupid. Cancer for me? LOL you are fucking crazy go and see a doctor. Without freemasons this earth would not even be still alive this day. You know how hard is to control 6.998 billion of humans?? you can run out of food with 6.998 billion of humans you can run out of water with 6.998 billion of humans you can run out of space with 6.998 billion of humans so fuck off you retard. -ANSWER->you have violated the sovereignty Costitutional: and of government: the peoples that you have sold: at the Jew Satanist for 1° 2° and 3°WWnuclear! your carnage? is inevitable!

  thecopticmartyrs2 
mi è stata sottratta al ADSL: per 25 minuti: poiché: questo articolo era spaventoso per qualcuno @LaVeraDottrina-->cosa può distinguere: Dio da: satana? Dio è l'AMORE: mentre Satana: è l'odio! ecco: 1. chi perseguita: qualcuno(sempre il suo fratello): per motivi di coscienza: o di religione?: lui è principalmente: un ignorante: 2. secondariamente: lui dichiara pubblicamente: che: il suo Dio è satana: che è proprio: la condizione del Talmud: kabbalah: sharia: massoneria, ecc.. 666 322... e di tante teste di cazzo: come te: che: sono in tutte le religioni: e in tutte: le ideologie.. cioè: tutti i criminali: che: loro fanno del male: a persone innocenti: come: è appunto: il Re: della Arabia Saudita!

  thecopticmartyrs2
1_11.[Unius REI: vs: WW III][Agony of Christianity] This is the NWO: Powerful: is constantly absorbing of the Sovereignty of all the: Peoples: to the point that: the policy is: Weakened more: and more discredited: are powerless. Declares know the policies: but, and Its failure to exercise the government. Fail policy: and: are the Technical, to takes over the Government: ie, all bankers, and their Masons: all jewish lobby .. As menacing is: this situation for all people: all: Transformed into little men: in fact, all: Politicians and all: Governments are terrified: is more and more to play: the role of: puppet actors: all performances: Becomes hypocrisy : The reality has Become the theater.

  thecopticmartyrs2
2_11.[Unius REI: vs: WW III]while the powerless people await the collapse inevitable! why, who has the money: says and always writes: what the story is been: and which: must still be! You are with both feet on an: abyss! only the monarchy: of unius Rei can counter all this! [Agony of Christianity] certainly: been is: shocking: for Hitler: for to note: the hardness of: heart: the cynicism: the cruelty and predation of the: Rabbis of the IMF: and the complicity of all leader of: all Jewish communities: about IMF. for do the despair of the German people: that: were literally, to died of: hungry: therefore: Hitler: was doing opposed: to: this demonic instinct parasitic of Jews: but, then: has finished: for: imitating their worst failings and crimes

  thecopticmartyrs2 
3_11.[Unius REI: vs: WW III] Racism, murder, predation .. since, is: this whole business: of the IMF: is: it all: a worldwide network: Masonic: institutional multinational: Bildenberg, monopolies, Trilateral: ECB FED, etc. .. from it created .. a structure so complex and articulated: that: confuses the mind, and not: can see for: the concept: of: a vision of: together: while: the few: that, to can see the criminal plan of the IMF: in his general picture is taken from discouragement: and of liabilities. [Agony of Christianity] in this context: that is, in the context of: a single center of: power: on: the whole planet: NWO! as why: can't exist the territorial reality: of: a state of the Jews: it must be destroyed

  thecopticmartyrs2 
4_11.[Unius REI: vs: WW III]because: Satanists have a single identity: only Satan, ie, Baal, ie, the god Marduk: ie, owl at the Bohemian Grove? in short, is: always one and the same reality: Satanism! thus the culture of conflict: will the sole purpose of the NWO: ie, manifest politically: in the conduct: of business for glory of Satanism. for tearing: finally, of the veil: of fiction that: is the IMF: has stretched: out on all institutions: for: to build the program aliens: and other programs distressing: all: crowned programs: success: in this scenario: the loss: of the life: of all biological organic on all surface: of the planet: for the planned: 3 ° nuclear WW? no. not is: the greatest evil! but is satanist that wins.

  thecopticmartyrs2
5_11.[Unius REI: vs: WW III] is why, the Agony of Christianity: is also this scenario: of an Islam terrorist: that is essential to demonstrate: IMF wants to prove: that Islam is worse of the Nazism: its nature is: evil: suffocating destructive! Fighting Islam is: essential: is: a matter of life, or: of death: for all mankind.. here's how: Illuminati have created: artificially: the reasons of the: immense massacre of: this: 3° WW nuclear: because that: not: it is forgotten: that: in every war? only: those that: are the winners? are only the bankers! of: done: the Illuminati give: the illusion: is at Islam as, at the atheism: of can win a war: that instead: it must be won: necessarily, from Luciferism:

  thecopticmartyrs2 
6_11.[Unius REI: vs: WW III][Agony of Christianity] Because: also: the Jews themselves: they can not imagine: that: the real Satanists? are actually their rabbis! Christianity: not: been is: defeated: for cultural: or: spiritual: but, only: through: the masonic deception: intimidation murders. corruption: betrayal: ie: the degradation and impoverishment: has wins: for do the anarchism: for establishment of banking seigniorage? this is been: the failure of law... ie: the conspiracy of the: Rothschild: In fact, the Constitution: not admit: 1. secret societies: of: rich citizens: as Freemasonry: 2. and not admit: the sale: of the monetary sovereignty: here's why: is: important: to show an: fake Christianity florid:

  thecopticmartyrs2 
7_11.[Unius REI: vs: WW III] through: the fiction: of one only Jewish: Net Work. while progressively: and irreversibly: is been empties: of the: moral values and Christian: all Peoples Western. [Agony of Christianity] the tragedy of Kosovo? is: emblematic: the fake bombers Christians: of NATO: have defend the Muslims: and have destroy: every trace: of Christian in the region! thus: an estimate of: 160,000 Christian martyrs: every year: is: hidden: by all official governmental agencies: why, they are all placed under control: of the Masonic Banking Seigniorage: IMF: the aim: is the destruction: of the faith in God: in general: and the faith: of Christianity's: in particular.

  thecopticmartyrs2
8_11.[Unius REI: vs: WW III]that is: most advanced culturally: and spiritually. The true goal? is the slavery: of: all whole human race: because the children of Israel: that: not: they had scruples: to: sell into slavery: their own brother "Joseph": not: have respect for human nature. [Agony of Christianity] also: places: countries, nations, historically assured as several African nations and Bosnia Albania: ecc.. where Christianity and Islam: has lived in perfect harmony: for centuries ..? This wonderful balance: is Been: interrupted when they arrived: the money: of the Saudi Arabia: and ideologies: imperialist and murderous: and intolerant of the: Salafis!

  thecopticmartyrs2 
9_11.[Unius REI: vs: WW III][Agony of Christianity: end of hope] The Christians were exterminated: even in locations where they are absolutely innocent: as in Iraq, since the propaganda that: Americans are Christians? is: a Zionist propaganda: and Salafi: because: they are only: the Masons of the IMF: to have the control: of the: West. ie, the synagogue of Satan: that: was: made: by the Pharisees Rabbis of the IMF: called Illuminati: 1. have approving: for a culture: of the conflict: between: all religions: 2. have decided: to make submissions: against the Christianity (that it is: primarily: an system: of values precious: that: promotes the dignity of: every man: however, all denied or derided):

  thecopticmartyrs2 
10_11.[Unius REI: vs: WW III] but however, in strong position: of: friction: against Islam: or: any other system: religious or ideologic! Christianity has been done become: as: artificially: in mode ideologically hostile .. well: while: in reality: the Christianity is: supremely peaceful, tolerant, benevolent:. but it is forced. to: having to endure: unjustly, of the opposition: of all. for guilty of the IMF: 666: that, is in agreement: with his Talmud, for decided to destroy: all religions: why, the very soul criminal: of rabbinic synagogue, is: Satanism itself. for: Enlightened Jew IMF? even the Jewish religion is: an: screen!

  thecopticmartyrs2
11_11.[Unius REI: vs: WW III] this is: why: is the culture of the conflict: that: he did fail the culture: of the: multiculturalism: ie, the dialogue and of the: fertilization mutual .. in a word, the my universal brotherhood, is failed: because: as he says: in the Masonic sect: of Bush: 322 "skull and bones" is: indispensable to harm to all peoples. for to be able to dominate all! But, this is the denial of the God of Genesis: and: the statement: of the epic babilosese: of the god Marduk or Baal. only: my monarchy: universal: metaphysics: humanistic and personalistic of MARITAIN: ie: of : Unius REI: son of Melchisek: may be: only: your survival!

  thecopticmartyrs2
[INDIA: - ITALY] CONCLUSION: This: is: the judgment: of: Unius REI: When: India: not give, at the Italian technicians: full freedom, of inquiry: on the corpses: and on technical surveys? it is evident that, they do not have: are been able to rob: through: their pirates? then India wants: to steal: through: its courts! in this: case: are Hindus estemisti: that: have: shot the fishermen Catholics: and: behind: to all: there is: the more powerful Mafia: ie: the government of India same! as: can do not kill: 20,000 Christians: in Orissa: without the complicity of government Indian! this is true? India: must: receive: of: heavy retaliation: from: whole: the international community! in the case otherwise? namely, that: the guilt: is: objective: of the Italian military: shall: be: Given: 1. the prison: with Mitigating, because: the pirates are armed as well: with rocket launchers! 2. a reasonable: compensation! 3. the apology formal!

  thecopticmartyrs2 
[Salafist killers] 1_3. [Kingdom of Palestine war Palestinian mujaedin: and Israelis: for to annex: the desert of Saudi Arabia!] O Allah! KILL THE JEWS! KFAR SAVA - The Muslim prayers: Friday night: eminent religious figures: they are invoked: the destruction of the Jews. The posts of hate: have been sent: in three Arab countries considered moderate, announced the service information IMRA, based in Kfar Sava, referring: to American sources. On August 9, Yemen's state television: you could see Akram Abd-al-Razzaq al-Ruqayhi, who said: O Allah, destroy the Jews and those who help them. O Allah, destroy the Christians, their supporters and their followers, shakes the ground beneath their feet,

  thecopticmartyrs2 
[Salafist killers] 2_3. [Kingdom of Palestine war Palestinian mujaedin: and Israelis: for to annex: the desert of Saudi Arabia!] Cause fear in their hearts and let them freeze the blood in the veins. O Allah, destroy them, because I'm under your power. Meanwhile, on television: Saudi Arabia's official: you could see Zeit Sheikh Usamah Abdallah: Khayyat: in Friday: prayers. He said: O Allah, help mujaedin: (Islamic warriors of jihad) so that they can achieve victory in Palestine, Kashmir and Chechnya. O Allah, destroy the tyrannical Jews ... Television: Emirate of Qatar: broadcast: the speech of Sheikh: Anwar al-Badaw. He said:

  thecopticmartyrs2 
[Salafist killers] 3_3. [Kingdom of Palestine war Palestinian mujaedin: and Israelis: for to annex: the desert of Saudi Arabia!] O Allah, destroy the rapacious Jews, Christians and repugnant. O Allah, destroy the Jews. O Allah, flake your wrath against: them. O Allah, destroy them. O Allah, support: our Palestinian brothers, by their courage: and grant grace: to their martyrs, their children and their women. NOTE: Editor in Chief: of: Israelnetz - Western experts: in the past have always argued: that: Islam: is a peaceful religion: and that, only a few isolated: extremists: try: a justification for religious violence: and of ' hatred against Jews. (De Israelnetz., 8/12/02)

  thecopticmartyrs2 
[This annexation of the desert of Saudi Arabia]] this annexation? was prophesied: Isaiah 43.18 to 19 .. Saudis? they will give up the desert: where is: the real Mount Sinai without a fight because: they will redeem: them: in this way: all evil: which Muhammad: until to the present: it was done: against: the Christian martyrs! that's how. they will be forgiven even with God! because: can not enter: in Paradise: who thinks that God is an idol, and is, just that the crime: of who man: thinks that the Christians are idolaters!
YouTube
Iscriviti
618360
iscritti
69724559
visualizzazioni video

In primo pianoSfoglia video

Cerca
@ 666 322 Sharia Talmud CIA Mossad, IMF FED ECB: -> for, the few criminals: few thieves, few Masons, few Satanists: all Nazi shit? all the peoples living in fear, my task is to place: under my protection: all peoples! here's why: I'm the only authorities: that, God will raise: I'm legal: and legitimate (because only God is the creator), but, other of you are illegal, "illegal" you are a criminal regime: and Masonic and abusive: the satanic banking seigniorage! and if I know God a little? for you will end in tragedy, soon enough! but if the King of Saudi Arabia did not make himself a Satanist, like you, your partner and ally? that, you never would have been able to take the power! but the situation is so desperate that at this point, I can only save: the TRUE Islam!

 IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 1 minuto fa
No trouble at all .

 thecopticmartyrs2 ha pubblicato un commento 4 minuti fa
@666 322 sharia talmud CIA Mossad, IMF FED ECB: --> per pochi, criminali: ladri, massoni, satanisti: tutti nazisti di merda? tutto il popolo: vive nella paura, il mio compito: è di mettere: sotto la mia protezione: tutti i popoli! ecco perché: io sono la autorità: che: Dio solleverà: io sono legale: e legittimo(perché soltanto Dio è creatore), ma, voi siete abusivi: "ILLEcITI": voi siete, un regime criminale: e massonico: ed abusivo: quello del signoraggio bancario satanico! e se, io conosco Dio un poco? per voi finirà in tragedia, abbastanza presto! ma, se il Re dell'Arabia Saudita: non faceva di se stesso, un satanista, come voi: il vostro complice, e alleato? voi mai avreste potuto prendere il potere!

 ScarlettDuchess ha pubblicato un commento 21 minuti fa
How long does it take to correct the youtube charts? O_o

 IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 37 minuti fa
I can not stop thinking about you lol saw at COMEING to me

 IMF666KillTubeStopME ha pubblicato un commento 39 minuti fa
AS, a Satanist CAN LOVE ME?

 IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 40 minuti fa
lol saw at COMEING

 IMF666KillTubeStopME ha pubblicato un commento 40 minuti fa
[The War Against Jesus: Antonio Socci][innocent christian martyrs] Now, I have to say that to accuse either Socci or the Holy Father of lying is not only a stretch, but totally out of line.  First, Socci was very thorough in his investigation, and wrote exactly what he thought to be the truth. He is an excellent journalist, and wouldn't sully his reputation by publishing nonsense. --ANSWER--> CRIMINALS AND SATANISTI: COMUNISTI, TALMUD IMF, SHARIA.

 IMF666KillTubeStopME ha pubblicato un commento 40 minuti fa
[The War Against Jesus: Antonio Socci][innocent christian martyrs] about Maria Valtorta's visions In another conversation with the Viareggian mystic, Jesus said to her: "How you have changed since the times of the early Christians who did not consider anything human but only looked up to Heaven! It is true that I said you must be prudent as serpents, but not humanly prudent. I also told you that in order to follow Me you have to be bold. You have to fight against self love; against power when it pursues you, because you are my followers" and also "because only one thing is necessary: to save one's soul, even if it means losing life in the flesh in order to achieve eternal Life."

 IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 41 minuti fa
I can not thinking about You

 IMF666KillTubeStopME ha pubblicato un commento 58 minuti fa
no! I do not like to kill anybody! all who swear allegiance to my kingdom will live!


 IMF666KillTubeStopME ha pubblicato un commento 1 ora fa
Are you afraid of synnek1, because it is only the terror that keeps the kingdom of Satan! but, I can release all people from this nightmare!

 IMF666KillTubeStopME ha pubblicato un commento 1 ora fa
I am Mahdì: ie jewish Messiah: king of Israel and Unius REI! but, you are all shit of satan, ie, fake democrazie of masonic system: for banKING seignorage: for worship the god owl: Baal at Bohemian Grove

 IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 1 ora fa
@Synnek1 love killing peoples

 IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 1 ora fa
king of Saudi Arabia


 IMF666KillTubeStopME ha pubblicato un commento 1 ora fa
@Ihatenewlayout and king of Saudi Arabia @ 666 IMF talmud CIA Nazi Sharia -> because you enjoy, when synnek1, buggering you, under your hypnosis? Hemorrhoids are many outputs: already? like, you can have depraved: yourself under Satan, up to this point? what is the purpose: all of this? What earnings to autodistruggere yourself? What did criminal Satan for you?




@666 322 sharia talmud CIA Mossad, IMF FED ECB: --> per pochi, criminali: ladri, massoni, satanisti: tutti nazisti di merda? tutto il popolo: vive nella paura, il mio compito: è di mettere: sotto la mia protezione: tutti i popoli! ecco perché: io sono la autorità: che: Dio solleverà: io sono legale: e legittimo(perché soltanto Dio è creatore), ma, voi siete abusivi: "ILLEcITI":  voi siete, un regime criminale: e massonico: ed abusivo: quello del signoraggio bancario satanico! e se, io conosco Dio un poco? per voi finirà in tragedia, abbastanza presto! ma, se il Re dell'Arabia Saudita: non faceva di se stesso, un satanista, come voi: il vostro complice, e alleato?  voi mai avreste potuto prendere il potere!