Masonic atheisT lack freedom religion

Quando io do delle istruzioni teologiche i più attenti a quello che io scrivo, sono sempre i sacerdoti di satana della CIA, i Farisei e i Salafiti, perché nella loro malvagità, loro vorrebbero usare il potere della METAFISICA (teologia in azione politica) per soggiogare e schiavizzare il genere umano! ma, non esiste una METAFISICA fuori dell'amore infinito di DIO, ed io non ho un segreto da nascondere a qualcuno circa la potenza della mia fede!
ECCO PERCHé, DAL TEMPO DELLA MIA GIOVINEZZA, IO VIVO RINCHIUSO SOLTANTO, NEL MONDO DELLA MIA RAZIONALITà, UNA ESPERIENZA DI FEDE ARIDA E RAZIONALE, FONDATA SULLA ESPERIENZA DELLA STORIA, IL CAMMINO DEL POPOLO DI ABRAMO, SENZA PIù POTER AVERE LA POSSIBILITà, DI FARE NUOVE ESPERIENZE DI TIPO SOPRANNATURALE!
se, io ho visto Dio come un ragazzo di 23 anni, che, con un movimento, della mano destra, mi indicava di sedermi sul suo trono, o se, io mi  sono creato la scena nella mia mente, cioè, SE, io ho immaginato il tutto nella mia fantasia? questo non ha nessun impatto sulla teologia che è un procedimento filosofico logico induttivo e deduttivo razionale, quindi: carisma, profezie, esperienze soprannaturali , mistica, ECC.. non:  hanno un impatto sulla teologia e sulla metafisica che è una dimensione politica della teologia!
mi sono inventato una parabola! [ Tu bussi alla porta del PARADISO, e ti apre un servitore e dice: "cosa cerchi?" tu rispondi: "sono venuto per incontrare Dio", poi, il servitore ti sorride, ti fa segno di entrare, ti da abiti puliti, ti lava i piedi, e poi, di fa sedere a tavola con molta umiltà, ti serve in ogni cosa, e inizia a servirti da mangiare, Poi, tu incuriosito dici: "ma cameriere, quando è, che, io potrò conoscere Dio?" e lui il cameriere Ti dice: "sono io Dio, il tuo servitore!" QUESTA è LA PIù GRANDE SOFFERENZA DELL'INFERNO, considerare la tua ingratitudine, cioè, COME LA LUCE DELLA UMILTà E DELL'AMORE NON HANNO MAI PRESO IL CONTROLLO DELLA VITA!

è chiaro, che, io nella mia giovinezza, io ho fatto multiple, diverificate, molteplici esperienze soprannaturali,  io sono stato un mistico, un profeta, un carismatico, un esorcista, io ho visto demoni, li ho sentiti, ed ho fatto esorcismi, ho guarito persone imponendo su di loro il nome di Gesù, è chiaro che, io ho percepito ed ho fatto la esperienza della presenza di:  1. Dio PADRE, 2. dello Spirito Santo, e di: 3. Gesù CRISTO, ma, poi, io ho capito: due cose: 1. non soltanto la umiltà dolcissima e infinita di Dio, ma, anche, qualcosa di UGUALMENTE, importante. MENTRE, 2. LE TEOSOFIE SATANICHE CERCANO DI COSTRUIRE UN SUPER UOMO, DOTATO DI SUPER POTERI, al contrario, io ho capito, che, oltre il soprannaturale, PROPRIO come evoluzione del proprio cammino interiore, 3. ritorna il razionale, l'agnostico, ritorna l'umano: come una forma di gran lunga superiore alla dimensione: mistica profetica e carismatica, CIOè IL TUO UMANO HA PRESO LA FORMA DEL DIVINO: LA VITA DIVINA DEI SERVITORI, E DEI FIGLI DI DIO! ecco perché, è scritto: "la gloria di Dio è l'uomo vivente!" Cioè, l'uomo razionale e normale è l'apice della sapienza di Dio, è infatti, all'uomo Adamo che, Dio ha dato il potere di dominare sugli animali (natura), sulle bestie ( ogni sovrumano esoterico ) e sui rettili (demoni)! QUINDI SOLTANTO RINUNCIANDO AL SOPRANNATURALE, E AL CABALISTICO, TU POTRAI VIVERE IL PROCESSO DI DIVINIZZAZIONE, per riconoscerti ed essere riconosciuto COME FIGLIO DI DIO: IL TRIONFO DELLA FEDE E DELLA GRAZIA: NEL VERTICE DELL'UMANO: SEMPLICITà UMILTà, RISPETTO AMORE COMPASSIONE, LEALTà BENIGNITà COME FORMA UNIVERSALE DEL TUO AMORE: OGNI UOMO è MIO FRATELLO! QUINDI, TU VAI OLTRE IL RELIGIOSO, E VAI OLTRE LE CATEGORIE DELLA SEPARAZIONE ,PER VIVERE UNA COMUNIONE INGLOBANTE... non hai più posto, nel tuo cuore, per forme di settarismo!

ADESSO vediamo come il Nuovo Ordine Mondiale S.p.A. FED, sistema massonico islamico, ecc.. come esso sia un esercito gigantesco di indemoniati assassassini, massoni, e pervertiti sessuali, tutti a disposizione di Satana e del suo anticristo MERKEL NATO! ok, allora, io che faccio? io raccolgo un esercito e delle armi per sconfiggere il NWO? no! niente di tutto questo! Io ho già un esercito di angeli, perché, io sono figlio di Dio! Dio combatterà per me, e loro morirano! Perché è scritto: "agli umili appatiene la terra!" e "Dio innalza il povero ed abbassa l'orgoglioso!"

ALLORA DOVE è NASCOSTO IL SEGRETO DELLA MIA INVINCIBILE POTENZA? ovviamente, NELL'AVERE PRESO, in fede, UNA POSIZIONE ETERNA PRESSO IL TRONO DI DIO, perché, mentre, noi camminiamo sulla terra con il corpo, noi possiamo ordinare al nostro spirito di prendere una posizione eterna nella sala del Trono: che è il santo dei santi: del tempio ebraico celeste, tutta una tua ragionevole, spirituale, CONDIVISA, e intelligente fanatasia, FONDATA SU QUELLO CHE DICE LA TUA PAROLA DI DIO DI TE, che è una posizione di fede TUA, con la visione TUA, che Dio ti ha dato, coerente con i tuoi principi religiosi, PERCHé, TU NON DEVI DIMENTICARE, CHE, IL TEMPIO EBRAICO TERRESTRE, è STATO RIVELATO DA DIO A MOSé, COME CORRISPONDENZA DEL TEMPIO EBRAICO CELESTE! ECCO PERCHé, soltanto io posso essere il re di Israele!
NON PRETENDO UN MANDATO POLITICO UNIVERSALE, E, TEMPORANEO, COME PROCURATORE SPECIALE, VERTICE DELLA GIURISDIZIONE GIUDIZIARIA MONDIALE, IN BASE AD UNA PRESUNTA PAROLA DI DIO! perché, IO SONO PURA RAZIONALITà METAFISICA OGGETTIVA ED UNIVERSALE? La mia competenza non è quella di invadere il campo specifico delle religioni, perché io sono un politico laico, Chiunque, può dimostrare le sue ragioni, contro le mie, presso un senato mondiale, per considerare, quale sia la superiore ragionevolezza e giustizia di ogni proposta! IO NON SONO IL DOGMA, E SE LE MIE POSIZIONI NON VENGONO CONSIDERATE GIUSTE IL MIO POTERE E LA MIA AUTORITà DECADONO: MA, NELLA MIA NATURA GIURIDICA IO SONO UNA MONARCHIA ASSOLUTA, perché, METAFISICA! se, c'è una verità (qualsiasi essa sia), qualsiasi essa possa essere, questa può soltanto terrorizzare i figli del demonio: che, sono stati predestinati alla disperazione dell'INFERNO! Niente panico! Dio non ha mai abbandonato i retti di cuore: io sono il Governatore di tutto il Regno di Dio: UNIUS REI, io NON sono un MESSAGGERO, IO SONO DOTATO di poteri sovrani legislativativi, divini e creativi! io RAPPRESENTO, soltanto, l'aspetto politico del Regno di Dio! io sono soltanto un uomo una fallace creatura, ma, se io ho il vostro consenso, poi, tutto QUELLO CHE IO STABILISCO SULLA TERRA, SARà VALIDO ANCHE IN CIELO! Dopotutto il mio è un ministero biblico, con finalità politiche universali! quindi, IO POSSO CORRISPONDERE, E REALIZZARE TUTTI I SOGNI DI AMORE E DI FELICITà CHE SONO NEL VOSTRO CUORE, PERCHé LA MIA SOVRANITà è UNIVERSALE, SENZA LIMITAZIONI! Datemi il vostro amore fiducia e lealtà, poi, tutto andrà per il meglio! IO NON SONO COERCITIVO, SE, MI TROVO LA COSCIENZA corretta di  UOMINI NON COERCITIVI E VIOLENTI! IO NON DICO QUELLO CHE PUò ESSERE FATTO, QUANTO QUELLO CHE NON è COMPATIBILE: CON LA LEGGE NATURALE ( NON MENTIRE, NON FARE IL MALE ) E CON LA LEGGE UNIVERSALE (TUTTO è PER AMORE)!
CAMMINIAMO INSIEME SULLA VIA DELLA VIRTù, CHE è LA GIUSTIZIA RAZIONALE UNIVERSALE, LA UGUALGIANZA, E LA FRATELLANZA UNIVERSALE: TUTTO IL GENERE UMANO? UNA SOLA FAMIGLIA! IO SONO PER LA PIENA SOVRANITà DEI POPOLI, E PER CONSOLIDARE LA LORO AUDETERMINAZIONE! PERCHé SENZA CULTURA, identità, E CONSAPEVOLEZZA NON CI PUò ESSERE PROGRESSO! NON HO SCOPI PERSONALI E NON DEVO IMPORRE MIE VISIONI RELIGIOSE, IMPERIALISTICHE, IDEOLOGICHE: perché io sono la negazione di tutta questa geopolitica, basata sulla violenza e su condizioni di forza! DI FRONTE ALLA VIRTù LA MIA AGGRESSIVITà SI DEVE ARRENDERE! **** OK, MA, VOI POTETE SEMPRE RIFIUTARE ME, ED ANDARE INCONTRO ALLA GUERRA MONDIALE NUCLEARE: CHE è UNA ESIGENZA TECNICO CONTABILE FINANZIARIA, DEL SISTEMA MASSONICO USUROCRATICO, DELLE BANCHE CENTRALI SPA FED FMI, COME EZRA PAUD, INTUì, E COME LO SCIENZIATO GIACINTO AURITI HA DIMOSTRATO!! QUINDI, INVECE DI FIDARVI DI ME, VOI PREFERITE FIDARVI, ANCORA, DI SATANA ROTHSCHILD IL FARISEO? voi non avete una terza possibilità!
***********************
CORAGGIOSO SHARIA ONU, BRAVO BRAVO, CONTINUA A.D. 666 Spa FED, a uccidere dhimmi israeliani, e dhimmi cristiani per tutto il mondo!
l'abisso della abiezione, in Europa è stata tocata, quando la UE, non ha permesso a Janukovich, di usare l'esercito per difendersi dal Golpe, e poi, ha permesso alla Ucraina dei Golpisti KIEV, di usare l'esercito contro il suo stesso popolo, per risolvere un problema di tpo politico costituzionale! Su pogrom ed epurazioni ha taciuto!
MA IL VERTICE DI OGNI SATANISMO come abisso della abiezione, si è sperimentto quando la ONU comunità internazionale ha permesso a Turchhia UE USA NATO di invadere la siria con il terrorismo della galassia jihadista internazionale! ORA LA MORTE, CONOSCE L'INDIRIZZO DI CASA TUA!
*************
per la NATO LEGA ARABA anche, in kosovo Allah è stato akbar: sharia morte a tutti gli infedeli! Rothschild love him only.
ok, su questi temi tu puoi parlare con me! Il leader nordcoreano Kim Jong-un, Benché non abbia offerto un dialogo a Corea del Sud e a Usa, ha detto di essere aperto a colloqui con chiunque sia veramente interessato a "riconciliazione e pace" nella penisola coreana. Ha infine assicurato che migliorerà l'economia in difficoltà del Paese.
la maledizione saudita? tutta dalla Turchia è passata, per ordine della CIA
 Beis Hamikdash - בית המקדש השני rrmbgpym
 =========================
Netanyahu tuona, basta armi illegali tra gli arabi israeliani ] ok puoi farlo!
===============
e chi potrebbe negarlo? 3,5 milioni di martiri cristiani tra IRAQ e SIRIA? non lo negheranno! 03.01.2016 ANCHE ERDOGAN NON LO NEGHERà PER COMPRARE IL PETROLIO DA ISIS SHARIA, CHE TUTTI I TERRORISTI CHE SONO PASSATI DALLA SUA FRONTIERRA? LUI LI HA ARRICCHITI!
Il candidato alla presidenza degli Stati Uniti ha dichiarato che i colpevoli della creazione del gruppo terroristico siano l'attuale presidente USA e l'ex segretario di stato Clinton, la quale partecipa pure alla corsa elettorale: http://it.sputniknews.com/mondo/20160103/1828374/trump-clinton-obama-isis.html#ixzz3wBPq0wrQ
l'ITALIA sta diventando un Paese da incubo: tutta colpa del PD e dei suoi Illuminati Bildenberg, ] ANDATE A FARVI FOTTERE: se questo ragazzo faceva una rapina a mano armata l'avreste fatta meno grave! L'uomo è stato accompagnato al proprio domicilio. E' agli arresti domiciliari, in attesa del rito direttissimo. [ 'Pesca' monetine da Barcaccia, arrestato In manette egiziano. Bottino 20 euro grazie a bastone telescopico ] NON SO, magari, GLI FATE UNA MULTA DI 5 EURO E GLI LASCIATE 15 EURO IN TASCA! tutta roba dell'altro mondo, forse gli egiziani penseranno che noi siamo Rothschild il LADRO FMI FED USURAIO adesso?!
==================
03.01.2016 Bisogna chiedersi se questo automatismo “sanzioni una volta, sanzioni sempre” ha qualche fondamento, ha dichiarato Horst Seehofer, premier della Baviera e alleato della coalizione di governo di Angela Merkel. Il primo ministro bavarese Horst Seehofer — alleato di Angela Merkel nella sua coalizione di governo — in vista della sua visita a Mosca ha espresso la sua opinione contro le sanzioni alla Russia. "Le sanzioni arrecano un danno inverosimile all'economia e all'agricoltura della Baviera — ha dichiarato Seehofer in una intervista al giornale Bild am Sonntag —, dobbiamo domandarci se per noi ha qualche fondamento tale automatismo: sanzioni una volta, sanzioni sempre. Prima rinunciamo alla retorica della guerra fredda, meglio sarà àper la Baviera e la Germania": http://it.sputniknews.com/mondo/20160103/1829184/germania-sanzioni-eu-danno.html#ixzz3wC4JZNyb


  drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno faSegnala spam
[My power is pure rationality!] and I am really happy that God has given to me of miracles, for to prove: to anyone! because it is right, for the traitors of the realm, meet his death: like dogs, because of their Nazism, which come from the Talmud and of the Koran!

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
In fact, the political authority that God has given to me, all over the planet? it can not be won in a supernatural way! only because I am the good shepherd: UNIUS REI, the king of Israel, that God has chosen to bring life to the world! infatti, la autorità politica, che, Dio ha dato a me: su tutto il pianeta? essa non può essere vinta in modo soprannaturale! perché io soltanto sono il buon pastore, il re di Israele, che, Dio ha scelto per portare la vita al mondo!

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
I was hoping that at least the Satanists, who, at least they were the most intelligent! but, do to lose my "universal brotherhood"? means, of course, meet the 3rd WW Nuclear! to a disaster so great that it can not even be imagined! and of this I am sure: my enemies, that will die? would in that case, more than 500 million alone! io speravo, che, almeno i satanisti, che, almeno loro fossero i più intelligenti! ma, fare perdere la mia "fratellanza universale"? significa, certamente, andare incontro alla 3°WW nucleare! ad un disastro: così grande, che non può neanche essere immaginato! e di questo io sono sicuro: i miei nemici che morirebbero? sarebbero in quel caso, maggiori di 500 milioni: soltanto!

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
Synnek1 posted a comment 18 minutes ago U have 41 comrades! - ANSWER -> ALTHOUGH, youtube pushes the boundaries of my faith, because I am looking for my 500 million corpses to be done, in a mode supernatural way, but my ministry is not in my youtube channels! because I am in direct relationship with the Kingdom of God! here because there is nothing that Satanists can do against me! even the murder:of my biological body: would highlight, as Jesus: what does it mean to be for me, immortal, preché: I can replicate myself, in other men!

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
CIA 666 IMF Synnek1 ---> if my existence is only a fantasy, then why do you fry in hot oil?

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
@ synnek1 -> because your organization of lizards 666, it thinks it can intimidate me with these repeated invitations of friendship: of: felipeone5, terrorcorpsinc, etc. ..? my life was been given to God, with one difference ... also, you without me? In fact, for the IMF? there is a solution to the 3 ° WW nuclear, you could not go on living! but ... lol. the heaven? however, it is not for you!

 Synnek1 ha pubblicato un commento 1 giorno fa
Your very existence: is a lie...Fantasy! LOL!

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
This video is unavailable: "Jesus Christ, ..." "Israeli terrorist ..." This video is no longer available because the YouTube account associated with this video has been terminated due to repeated notifications of copyright infringement by third parties. We are sorry. @ youtube -> that, another channel that you have closed to me? This video is unavailable: "Gesù Cristo, il ..." "Israeli terrorist ..." Questo video non è più disponibile perché l'account YouTube associato al video è stato chiuso a causa di ripetute notifiche di violazione del copyright di terze parti. Siamo spiacenti. @youtube --> che altro canale mi avete chiuso?

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
@synnek1 --> I'm lying to you? and on what topics? you can write a message in my the internal mail for you?

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Masonic atheism and lack of freedom of religion? two sides of the same coin] Analyzing the situation, the first thing that emerges is that in Muslim countries the concept of freedom of expression is unknown, because we live in regimes that are basically dictatorships, which stifle this right. When someone says or does something, the whole community feels targeted and reacts against the community of the other (in this case the United States for the film, and France for the cartoons). This may be absurd but it is understandable because Islamic communities, in general, have not yet discovered and experienced the individual freedoms of conscience and speech. [its time for a healthy secularism in the West and Islam ]

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Masonic atheism and lack of freedom of religion? two sides of the same coin] Another point to highlight is the type of reaction to a speech responds with a speech, an image with an image, you can respond to violence with violence ... But there is no law to respond to a film with the violence that we have witnessed. Yes the film is violent, but it is another category of violence, which requires a different quality of response. The trailer of the film I saw was a largely mediocre and aggressive. Ethically speaking, aggression it is not a good thing, but people have the right to attack at least in words. And this as long as there is no international agreement that says that religions are a taboo subject. In that case, such an aggression would become illegal.[its time for a healthy secularism in the West and Islam ]

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Masonic atheism and lack of freedom of religion? two sides of the same coin] However digging deeper, we must remember that there is a great frustration in the Muslim world in which we live because we feel very far behind the rest of the planet, when at one time we were very advanced, we were the pioneers in many sciences: astronomy, mathematics, medicine , philosophy, etc.. This makes us vulnerable and hypersensitive: someone only has to make a veiled reference to our situation, and we feel attacked. We must learn to live with our frustrations. We must not limit freedoms, but provocations do not help [its time for a healthy secularism in the West and Islam ]




 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno faSegnala spam
INDIA [another jihad for sharia: is Saudi Imperialism] 09/26/2012 More than 50 village chiefs resign in Indian Kashmir following threats from Muslim extremists. The decision comes after terrorist groups kill two local officials. Extremists fear losing support among the local populace. After last year's first democratic elections in 30 years, various administrations have opened new schools, health clinics and roads, making people freer and better educated. Srinagar (AsiaNews/Agencies) - More than 50 sarpanch (village chiefs) have resigned in Jammu and Kashmir after receiving threats from Islamic extremist groups. Their decision was made public in local Urdu-language newspaper following the assassination of a local administrator in Baramulla District, the second in less than two weeks. Locals believe the threats stem from fundamentalists' fear of losing grassroots support in favour of village chiefs.

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
INDIA [another jihad for sharia: is Saudi Imperialism] For the past eight months, village chiefs and their aides have been the victims of intimidation of terrorist groups like Pakistan-based Lashkar-e-Taiba (responsible for the 2008 Mumbai attacks) and Jaish-e-Mohammad. So far, more than 700 sarpanch have tendered their resignation. Everything began in 2011 when the first free vote was held in Jammu and Kashmir's panchayat (village-level administrations) in more than 30 years. Between 13 April and 27 June, more than 30,000 officials were elected with a 79 per cent turnout despite extremists' threats and calls for a boycott. Rapidly, the newly elected administrators launched a series of initiatives to favour the development of the poorest rural areas in the state, including schools, health clinics, roads and electricity.

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
INDIA [another jihad for sharia: is Saudi Imperialism] Locals believe that the wave of democracy and progress pushed Muslim extremists to act in order to stop losing support in a population that was getting better educated. For now, the two murders have been enough to cause panic among local administrators. Nevertheless, Jammu and Kashmir Chief Minister Omar Abdullah urged panchayat officials to stay at their posts. "The government," he told them, "will do everything possible to create trust and bring security. Creating a network of strong and functioning local administrations remains one of its goals."

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
INDIA [another jihad for sharia: is Saudi Imperialism] For the past eight months, village chiefs and their aides have been the victims of intimidation of terrorist groups like Pakistan-based Lashkar-e-Taiba (responsible for the 2008 Mumbai attacks) and Jaish-e-Mohammad. So far, more than 700 sarpanch have tendered their resignation. Everything began in 2011 when the first free vote was held in Jammu and Kashmir's panchayat (village-level administrations) in more than 30 years. Between 13 April and 27 June, more than 30,000 officials were elected with a 79 per cent turnout despite extremists' threats and calls for a boycott. Rapidly, the newly elected administrators launched a series of initiatives to favour the development of the poorest rural areas in the state, including schools, health clinics, roads and electricity.

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
INDIA [another jihad for sharia: is Saudi Imperialism] Locals believe that the wave of democracy and progress pushed Muslim extremists to act in order to stop losing support in a population that was getting better educated. For now, the two murders have been enough to cause panic among local administrators. Nevertheless, Jammu and Kashmir Chief Minister Omar Abdullah urged panchayat officials to stay at their posts. "The government," he told them, "will do everything possible to create trust and bring security. Creating a network of strong and functioning local administrations remains one of its goals."

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[another dirty civil war commissioned dall'imperialism Saudi: ie, Jihad for sharia] Maya Nasser, Iran's official TV correspondent: English: PressTv, and are been 'killed reached by the fire of a sniper: (that: he saw good, for to kill a journalist, intentionally) even while - told the broadcaster - was direct. Nasser was attacked and reported: from the center of Damascus, together responsible of the Office of Damascus: the issuer, Hussein Murtada, the various explosions that: there was also in the area. Even Murtada was injured. the director of information PressTv, Hamid Reza Emadi, said he considered "Turkey, Saudi Arabia and Qatar," responsible for the death of the journalist.[yes! was a murder on commission]

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
sunymyful posted a comment 6 minutes ago: "gegen abo abo? --- Answer--> I represent only: the Kingdom of God: that is, impartial justice, and universal brotherhood! and therefore, I do not recognize Israel today, because: it is only a satanic fake state, and an of many false democracy of the Masonic seigniorage banking: for do IMF 666: of NWO 322: ie, god owl Baal at Bohemian Grove! io rappresento soltanto: il Regno di Dio: cioè, una giustizia imparziale, ed universale! e quindi, io non riconosco Israele: oggi, perché: è soltanto, una satanica e falsa democrazia massonica del signoraggio bancario! Ich vertrete nur: das Reich Gottes: das heißt, unparteiische Justiz und universell! und deshalb glaube ich nicht, Israel anzuerkennen heute, weil: es ist nur eine satanische und falsche Demokratie der Freimaurer Seigniorage-Banking!


 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Posted 6 days ago by Maya Naser:Murder on commission] Christian Zionists is a CIA tool to Penetrate Syrian churches. Mohammad Said wrote: Journalist's sources from the Washington DC confirmed the fact that CIA which is involved in the Syrian swamp, has actually began using Christian Zionists missionaries like Pat Robertson and famous Graham Bell foundation (Both known to be pro Israel and anti Arab world) in order to infiltrate into Syrian ministers and Cathedrals especially the ones known to be Pro Syrian administration and declared publically opposing the radical Wahhabi revaluation with known Al Qaeda mythology. This process CIA began by using large amounts of money and providing visas to those of Syrian Christians who wishes to leave the state, not to mention a massive media campaign aiming to distort the reputations of these Cathedrals and those who are running it.

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Posted 6 days ago by Maya Naser:Murder on commission] Christians in Syria have formed strong front against Al Qaeda fighters and those organizations affiliated with Al Qaeda like Al Nusra front, especially in Aleppo after seeing what those insurgents have done to their houses, churches and cathedrals in Aleppo, Qusair town of Homs and many other places around Syria, not to mention what they have done to Muslims Sunni who are known to be Pro Syrian Administration. Those Christian Zionists missionaries run by Pat Robertson and Frank Bell (Son of Graham Bell) uses unidentified small offices, civil groups, and local libraries as operating sites, pumping large amounts of money in exchange of changing beliefs, in other words; buying locals faith and belief.

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Posted 6 days ago by Maya Naser:Murder on commission] These missionaries operate in secrecy due to the fact that it promotes for Israel as Zionist state and consider the Israeli interest is top priority, not to mention that American intelligence leakages show that cooperation between these missionaries and US -- Israeli intelligence services. Documents obtained by journalist's sources in Washington reveal that a joint operation was lunched between missionary's personnel in Syria, Lebanon and CIA operatives to utilize all resources for all missionaries in the region especially the ones in Egypt (which exceeds 400 secret ones, Plymouth church known to be one of them in Alexandria) and in Syria, a man -- Rober Salloum -- living in Canada.

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Posted 6 days ago by Maya Naser:Murder on commission] The first step of this joint operation initiated by assigning two CIA operatives with Syrian nationalities to establish a civil organization on Syrian soil presents itself as the defender for the Syrian Christians especially the one who might be able opposition for the Syrian administration prefacing to be the voice for the Christian opposition in Syria aiming to neutral the Christian clergy known to be pro Syrian admin prefacing to take off them of the picture.Yet; Those Christian clergy position is in the view of the actions and accusations Syrian Christians had regardless of their political background, not to begin with destroying the oldest churches in the history of humankind in Homs going through killing women and men and the charge is being Christian.

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Posted 6 days ago by Maya Naser:Murder on commission] Those gangs are receiving the support of Christian Zionist missionaries claiming they are freedom fighters, and all Christians in Syria must declare their support to those killers even if they are going to pay their lives for it. These are the American plans for the Middle East regardless of the Christians best interest in Syria and Lebanon. It's known that Pat Robertson has established an Arabic language TV station in Cyprus run by what was known to be Lahd army in southern Lebanon, then later on, a man close to General Antoine Lahd -- Israeli spy and Army commanding -- who run away upon the Israeli defeated in Southern Lebanon back in 2000. Robertson has repeatedly made speeches in several occasions in Herzliya conference for

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Posted 6 days ago by Maya Naser:Murder on commission] the Israeli's best interest, and the best things to do to secure Israel future. His foundations receive massive money funding from the Israeli lobby around the world and in his return, he is funding thousands of missionaries in Iraq, Lebanon, Egypt, Algeria and Syria. His main operation was the continues attempt to buy the barbarians faith in Iraq as well as in Palestine where thousands of Palestinian were paid money to perform tasks for these missionaries, Mosa'ab Hasan Yousef the son of the Hamas Leader. Not to mention that Morris Sadeq the main financial for the notorious abusive movie for Prophet Mohammad (PBUH) was receiving funds from Robertson.

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Posted 6 days ago by Maya Naser:Murder on commission] The funder for this notorious movie is the same founder for hundreds of anti-Islamic campaigns and thousands of missionaries in Middle East aiming to be a tool used when needed -- Like the Syrian scenario Many documents leaked regarding this subject from Washington, and what we can consider credible indicated for the following operative organizations. Establishing a foundation in Lebanon run by Pierre Aql -- who also run a website called transparent Middle East and former employee at the Middle East TV station known with close ties to the Israelis -- and the funds of this foundation come directly from Pat Robertson organization. The Syrian link for this foundation is local man -- Ayman Abdul Nour -- living in Dubai,

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Posted 6 days ago by Maya Naser:Murder on commission] and the foundation called "Syrian Christians for Democracy" and aiming to infiltrate among Christians in Syria in an attempt to change their position regarding the current unrest. Documents reveal that there are steps to be followed by this foundation in order to achieve their goal as follows: First: Joining efforts for all undercover operatives in Syrian Cathedrals in order to Forced neutralizing Christian clergy who opposes Al Qaeda and Wahhabi fighters, using Syrians living abroad to establish connections with Churches on Syrian soil. Promoting radical ideas about Christian Zionists including considering the POP and the church clergy as men of devil on earth

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Posted 6 days ago by Maya Naser:Murder on commission] Second: Introducing themselves as the one and only repetitive of the Christians in Syria enabling them to give the world an idea that all Syrian Christians are all against Syrian Administration. Third: Defamation of Christians Bishops in Syria and threaten them with distorting facts about them in order to force them to change their position. Syrian Bishop Luqa was one of the victims of such campaigns where he was a targeted by Ayman Abdul Al Nour using his website and his TV interviews. Christian Zionist is another version of Al Qaeda, where they refuse any Christian who doesn't believe in Israel as first priority. syriapolitics .blogspot .it/ 2012/09/ christian-zionists-is-cia-tool-to . html



 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Murder of commission] Syria, Iranian journalist shot dead by a sniper]]: Maya Naser was sent to the PressTv Damascus, Iranian English-language public broadcaster. Murtada Hussein, another reporter injured, is the chief editor of the Syrian Al-Alam, Iran's Arabic-language TV. The two were following: the explosions that: this morning hit the headquarters of the General Staff of the Defence in the capital. DAMASCUS - Maya Naser, TV correspondent Iranian public in English: Press "has been killed by a sniper" in Damascus, while doing his job as a reporter. This was reported by the website of the issuer: that: reports: that: even Murtada Hussein, head of the Damascus Iranian TV: Arabic-language Al-Alam, was injured in the attack. Both stations are funded: by the government of Iran, a supporter of Syrian President: Bashar al-Assad.

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Murder of commission] Syria, Iranian journalist shot dead by a sniper]]: Reporters were documented: the two explosions that: this morning hit the headquarters of the Joint Chiefs of Staff. Not been verified: if the two were together at the time of the attack. "Rebels in Damascus attacked the staff of Press TV, and killed one of our reporters," said the announcer Live: Bardia Honardar, stressing: that: the journalists were following: the two explosions that: this morning hit the headquarters of the Military Staff of Defense, in the center of the Syrian capital: and the government has given: the responsibility of the attack on "terrorists." In his twitter profile, Naser explicitly rejected any religious radicalism, calling it: "Our job is not to protect the religion from the grip of the state, but to protect the state: from the grip of religious radicalism."

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[Murder of commission] Syria, Iranian journalist shot dead by a sniper]]: On social network: not conceal his movements: and had frequent exchanges, including visits with people: that: he was accused of being pro-Assad. In his report denounced the presence of foreign fighters and Islamic extremists: between: opposition to the regime. The Free Syrian Army (ESL), the armed force that fights against the regime of Bashar al-Assad, after just claimed responsibility for the attack.

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[unreliability and inconsistency of political Masons! Minister Profumo, "He signed in late June the two agreements relating to the teaching of the Catholic religion in public schools:(lol. but, he) no has read it?: with care: what: he has signed"] The President of the Episcopal Commission for the school, Monsignor Gianni Ambrosio, objected to the proposal, stressing that the religion "is certainly not a catechism lesson." Programs, for the bishop, "have already been adjusted: from the past" and today the teaching of the Catholic religion is: "in a presentation of Christianity from a cultural perspective, that: takes into account the current multi-ethnic and multi-religious ".. Against the irresponsible risk of" falling into relativism "

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[inattendibilità ed incoerenza: dei politici massoni! il ministro PROFUMO : "Ha firmato a fine giugno le due intese riguardanti l'insegnamento della religione cattolica: nelle scuole pubbliche: senza aver letto: con attenzione: ciò che: ha sottoscritto"] Il presidente della Commissione Episcopale per la scuola, monsignor Gianni Ambrosio, ha contestato la proposta, sottolineando che l'ora di religione "non è di certo una lezione di catechismo". I programmi, per il vescovo, "sono già stati adeguati: rispetto al passato" e oggi: l'insegnamento della religione cattolica consiste: in "una presentazione del cristianesimo dal punto di vista culturale, che: tiene conto della attuale realtà multietnica e multireligiosa".. Contro il rischio irresponsabile, di "scadere nel relativismo"

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[irresponsible cultural relativism, LOSS OF SOCIAL IDENTITY! LIE: of: the catechism equalization, with, Religion to school ] [another further attack secular] According to the Minister of Education: the country has changed, society is multi-ethnic, and therefore the curriculum should be reviewed as of the time of religion (dimentiando that religion is a teaching optional, therefore, still required, chosen by Italian households): - ANSWER-> the Northern League deputy, instead stated: "After his personal crusade against the North, now the Minister Profumo, declares hour of religious war. If in our schools there are also students who come from other countries, it is right that they comply with our Christian roots and learn the ancient culture of our territories. "

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
[irresponsabile RELATIVISMO CULTURALE, PERDITA DI IDENTITÀ SOCIALE! MENZOGNA: di: equiparazione al catechismo, dell'ora di Religione] [ulteriore attacco laicista]Secondo il ministro dell'Istruzione: il paese è cambiato, la società è multietnica, e quindi i programmi scolastici vanno rivisti a partire dall'ora di religione(dimentiando che la religione è un insegnamento facoltivo, quindi, ancora richiesto dalle famiglie italiane): --ANSWER-> Il deputato della Lega Nord Davide Cavallotto ha invece dichiarato: "Dopo la sua personale crociata contro il Nord, adesso il ministro Profumo dichiara guerra all'ora di religione. Se nelle nostre scuole ci sono anche studenti che vengono da altri Paesi, è giusto che rispettino le nostre radici cristiane e imparino la millenaria cultura dei nostri territori".

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
the only true Word of God, who exists in the world? are the ten commandments, which, in fact, were really written by him personally!



 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
in all the sacred books of the world? Satan also had his work to do, because, to God justice infinite, and, infinite love: can not be attributed anything, of bad! in tutti i libri sacri del mondo? anche satana ha avuto il suo lavoro da fare: perché a Dio, infinita giustizia, e infinito amore: non può essere attribuito nulla di cattivo!



 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno faSegnala spam
God is a Person, he is not a religion!

 drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa
lorenzojhwh, is king of Israel, is also: Unius REI, ie, King for Universal Brotherhood



 ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 2 giorni fa
[is the end]@ All muslims Country Iran, Israel Communists, India -> my work in youtube, it's finished! but, you are not changed! now, they are forced to leave, to the Illuminati your masters: 666, 322, Freemasonry of the banKING seigniorage, the IMF FED ECB, to destroy and mangle all your life! you have deserved hell! @Iran all muslims Country, Israel Communists, India --> il mio lavoro in youtube, è finito! ma, voi non siete cambiati! ora, sono costretto a lasciare agli Illuminati, i vostri padroni: 666, 322, massoneria, del FMI, di distruggere e di straziare la vostra vita! voi, avete meritato l'inferno!

 ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 2 giorni fa
@to all Religions and to all political! [[why it is necessary, do as Abraham, a personal experience of friendship with God]] 1. think something unfair, inadequate: about: the infinity, a. justice, b. holiness and c. goodness of God? 2. logically is equivalent, to do harm to innocent people! 3. here, because all the sacred books, have been corrupted! but it is impossible, go to Heaven, if you are, think, so: in mode dishonest, of our Creator: JHWH or Allah, or Brama, ecc... Hell is too terrifying to be described! it is located in the core of our planet, but obviously, is not a three-dimensional place Hell is too terrifying to be described! it is located in the core of our planet, but obviously is not a place three-dimensional L'enfer est trop terrifiant pour être décrit! il est situé dans le coeur de notre planète, mais n'est pas un lieu évidemment en trois dimensions



 lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento 2 giorni fa
l'inferno è troppo terrificante: da poter essere descritto! esso è situato nel nucleo del nostro pianeta: ma, ovviamente non è un luogo tridimensionale Hell is too terrifying to be described! it is located in the core of our planet, but obviously is not a place three-dimensional L'enfer est trop terrifiant pour être décrit! il est situé dans le coeur de notre planète, mais n'est évidemment pas un lieu en trois dimensions

 IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 2 giorni fa
In his Divina commedia ("Divine comedy"; set in the year 1300), Dante Alighieri employed the concept of taking Virgil as his guide through Inferno (and then, in the second canticle, up the mountain of Purgatorio). Virgil himself is not condemned to Hell in Dante's poem but is rather, as a virtuous pagan, confined to Limbo just at the edge of Hell. The geography of Hell is very elaborately laid out in this work, with nine concentric rings leading deeper into the Earth and deeper into the various punishments of Hell, until, at the center of the world, Dante finds Satan himself trapped in the frozen lake of Cocytus. A small tunnel leads past Satan and out to the other side of the world, at the base of the Mount of Purgatory.

 lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento 2 giorni fa
@Benjamin Netanyahu and King Saudi Arabia: from: IsraelNationalTV, -> when you understand that, 1. the kids are all the same: all the women of the world, and all the men of the world are all the same? you will find you in hell! there's another thing: that: you have to understand: 2. "no religion is salvation!" although essential: Religions are defective instruments!: 3. "but who has not, with the Creator, a personal friendship, as had Abraham and Moses? he can not come: in the Kingdom of God here's why: I am committed: to build the Jewish Temple!" not only for you to have a personal relationship with God! but also to let you know, that, when you know God personally? Then, understand, that, 4. in all the sacred books were written, is by holy men, who unfortunately, also by men Satanists!

 lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento 2 giorni fa
@King Saudi Arabia and Benjamin Netanyahu : from: IsraelNationalTV, --> quando voi capirete, che, 1. i bambini sono tutti uguali: tutte le donne del mondo, e tutti gli uomini del mondo: sono tutti uguali? voi vi troverete all'inferno! c'è un'altra cosa: che: dovrete capire: 2. "nessuna religione è salvifica!": anche se indispensabili: le religioni sono strumenti difettosi!: 3. "ma, chi non ha, con il Creatore, una personale amicizia, come hanno avuto: Abramo e Mosé? lui non potrà entrare: nel Regno di Dio! ecco perché: io mi sono impegnato: a costruire il Tempio ebraico!" non soltanto per farvi avere una relazione personale con Dio! ma, anche per farvi capire: che, quando avete conosciuto Dio personalmente? poi, capirete, che, 4. in tutti i libri sacri hanno scritto: sia uomini santi, che purtroppo, anche uomini satanisti!