Mohammed Prophet Wafa Sultan

   Quando io do delle istruzioni teologiche i più attenti a quello che io scrivo, sono sempre i sacerdoti di satana della CIA, i Farisei e i Salafiti, perché nella loro malvagità, loro vorrebbero usare il potere della METAFISICA (teologia in azione politica) per soggiogare e schiavizzare il genere umano! ma, non esiste una METAFISICA fuori dell'amore infinito di DIO, ed io non ho un segreto da nascondere a qualcuno circa la potenza della mia fede!
ECCO PERCHé, DAL TEMPO DELLA MIA GIOVINEZZA, IO VIVO RINCHIUSO SOLTANTO, NEL MONDO DELLA MIA RAZIONALITà, UNA ESPERIENZA DI FEDE ARIDA E RAZIONALE, FONDATA SULLA ESPERIENZA DELLA STORIA, IL CAMMINO DEL POPOLO DI ABRAMO, SENZA PIù POTER AVERE LA POSSIBILITà, DI FARE NUOVE ESPERIENZE DI TIPO SOPRANNATURALE!
se, io ho visto Dio come un ragazzo di 23 anni, che, con un movimento, della mano destra, mi indicava di sedermi sul suo trono, o se, io mi  sono creato la scena nella mia mente, cioè, SE, io ho immaginato il tutto nella mia fantasia? questo non ha nessun impatto sulla teologia che è un procedimento filosofico logico induttivo e deduttivo razionale, quindi: carisma, profezie, esperienze soprannaturali , mistica, ECC.. non:  hanno un impatto sulla teologia e sulla metafisica che è una dimensione politica della teologia!
mi sono inventato una parabola! [ Tu bussi alla porta del PARADISO, e ti apre un servitore e dice: "cosa cerchi?" tu rispondi: "sono venuto per incontrare Dio", poi, il servitore ti sorride, ti fa segno di entrare, ti da abiti puliti, ti lava i piedi, e poi, di fa sedere a tavola con molta umiltà, ti serve in ogni cosa, e inizia a servirti da mangiare, Poi, tu incuriosito dici: "ma cameriere, quando è, che, io potrò conoscere Dio?" e lui il cameriere Ti dice: "sono io Dio, il tuo servitore!" QUESTA è LA PIù GRANDE SOFFERENZA DELL'INFERNO, considerare la tua ingratitudine, cioè, COME LA LUCE DELLA UMILTà E DELL'AMORE NON HANNO MAI PRESO IL CONTROLLO DELLA VITA!

è chiaro, che, io nella mia giovinezza, io ho fatto multiple, diverificate, molteplici esperienze soprannaturali,  io sono stato un mistico, un profeta, un carismatico, un esorcista, io ho visto demoni, li ho sentiti, ed ho fatto esorcismi, ho guarito persone imponendo su di loro il nome di Gesù, è chiaro che, io ho percepito ed ho fatto la esperienza della presenza di:  1. Dio PADRE, 2. dello Spirito Santo, e di: 3. Gesù CRISTO, ma, poi, io ho capito: due cose: 1. non soltanto la umiltà dolcissima e infinita di Dio, ma, anche, qualcosa di UGUALMENTE, importante. MENTRE, 2. LE TEOSOFIE SATANICHE CERCANO DI COSTRUIRE UN SUPER UOMO, DOTATO DI SUPER POTERI, al contrario, io ho capito, che, oltre il soprannaturale, PROPRIO come evoluzione del proprio cammino interiore, 3. ritorna il razionale, l'agnostico, ritorna l'umano: come una forma di gran lunga superiore alla dimensione: mistica profetica e carismatica, CIOè IL TUO UMANO HA PRESO LA FORMA DEL DIVINO: LA VITA DIVINA DEI SERVITORI, E DEI FIGLI DI DIO! ecco perché, è scritto: "la gloria di Dio è l'uomo vivente!" Cioè, l'uomo razionale e normale è l'apice della sapienza di Dio, è infatti, all'uomo Adamo che, Dio ha dato il potere di dominare sugli animali (natura), sulle bestie ( ogni sovrumano esoterico ) e sui rettili (demoni)! QUINDI SOLTANTO RINUNCIANDO AL SOPRANNATURALE, E AL CABALISTICO, TU POTRAI VIVERE IL PROCESSO DI DIVINIZZAZIONE, per riconoscerti ed essere riconosciuto COME FIGLIO DI DIO: IL TRIONFO DELLA FEDE E DELLA GRAZIA: NEL VERTICE DELL'UMANO: SEMPLICITà UMILTà, RISPETTO AMORE COMPASSIONE, LEALTà BENIGNITà COME FORMA UNIVERSALE DEL TUO AMORE: OGNI UOMO è MIO FRATELLO! QUINDI, TU VAI OLTRE IL RELIGIOSO, E VAI OLTRE LE CATEGORIE DELLA SEPARAZIONE ,PER VIVERE UNA COMUNIONE INGLOBANTE... non hai più posto, nel tuo cuore, per forme di settarismo!

ADESSO vediamo come il Nuovo Ordine Mondiale S.p.A. FED, sistema massonico islamico, ecc.. come esso sia un esercito gigantesco di indemoniati assassassini, massoni, e pervertiti sessuali, tutti a disposizione di Satana e del suo anticristo MERKEL NATO! ok, allora, io che faccio? io raccolgo un esercito e delle armi per sconfiggere il NWO? no! niente di tutto questo! Io ho già un esercito di angeli, perché, io sono figlio di Dio! Dio combatterà per me, e loro morirano! Perché è scritto: "agli umili appatiene la terra!" e "Dio innalza il povero ed abbassa l'orgoglioso!"

ALLORA DOVE è NASCOSTO IL SEGRETO DELLA MIA INVINCIBILE POTENZA? ovviamente, NELL'AVERE PRESO, in fede, UNA POSIZIONE ETERNA PRESSO IL TRONO DI DIO, perché, mentre, noi camminiamo sulla terra con il corpo, noi possiamo ordinare al nostro spirito di prendere una posizione eterna nella sala del Trono: che è il santo dei santi: del tempio ebraico celeste, tutta una tua ragionevole, spirituale, CONDIVISA, e intelligente fanatasia, FONDATA SU QUELLO CHE DICE LA TUA PAROLA DI DIO DI TE, che è una posizione di fede TUA, con la visione TUA, che Dio ti ha dato, coerente con i tuoi principi religiosi, PERCHé, TU NON DEVI DIMENTICARE, CHE, IL TEMPIO EBRAICO TERRESTRE, è STATO RIVELATO DA DIO A MOSé, COME CORRISPONDENZA DEL TEMPIO EBRAICO CELESTE! ECCO PERCHé, soltanto io posso essere il re di Israele!
NON PRETENDO UN MANDATO POLITICO UNIVERSALE, E, TEMPORANEO, COME PROCURATORE SPECIALE, VERTICE DELLA GIURISDIZIONE GIUDIZIARIA MONDIALE, IN BASE AD UNA PRESUNTA PAROLA DI DIO! perché, IO SONO PURA RAZIONALITà METAFISICA OGGETTIVA ED UNIVERSALE? La mia competenza non è quella di invadere il campo specifico delle religioni, perché io sono un politico laico, Chiunque, può dimostrare le sue ragioni, contro le mie, presso un senato mondiale, per considerare, quale sia la superiore ragionevolezza e giustizia di ogni proposta! IO NON SONO IL DOGMA, E SE LE MIE POSIZIONI NON VENGONO CONSIDERATE GIUSTE IL MIO POTERE E LA MIA AUTORITà DECADONO: MA, NELLA MIA NATURA GIURIDICA IO SONO UNA MONARCHIA ASSOLUTA, perché, METAFISICA! se, c'è una verità (qualsiasi essa sia), qualsiasi essa possa essere, questa può soltanto terrorizzare i figli del demonio: che, sono stati predestinati alla disperazione dell'INFERNO! Niente panico! Dio non ha mai abbandonato i retti di cuore: io sono il Governatore di tutto il Regno di Dio: UNIUS REI, io NON sono un MESSAGGERO, IO SONO DOTATO di poteri sovrani legislativativi, divini e creativi! io RAPPRESENTO, soltanto, l'aspetto politico del Regno di Dio! io sono soltanto un uomo una fallace creatura, ma, se io ho il vostro consenso, poi, tutto QUELLO CHE IO STABILISCO SULLA TERRA, SARà VALIDO ANCHE IN CIELO! Dopotutto il mio è un ministero biblico, con finalità politiche universali! quindi, IO POSSO CORRISPONDERE, E REALIZZARE TUTTI I SOGNI DI AMORE E DI FELICITà CHE SONO NEL VOSTRO CUORE, PERCHé LA MIA SOVRANITà è UNIVERSALE, SENZA LIMITAZIONI! Datemi il vostro amore fiducia e lealtà, poi, tutto andrà per il meglio! IO NON SONO COERCITIVO, SE, MI TROVO LA COSCIENZA corretta di  UOMINI NON COERCITIVI E VIOLENTI! IO NON DICO QUELLO CHE PUò ESSERE FATTO, QUANTO QUELLO CHE NON è COMPATIBILE: CON LA LEGGE NATURALE ( NON MENTIRE, NON FARE IL MALE ) E CON LA LEGGE UNIVERSALE (TUTTO è PER AMORE)!
CAMMINIAMO INSIEME SULLA VIA DELLA VIRTù, CHE è LA GIUSTIZIA RAZIONALE UNIVERSALE, LA UGUALGIANZA, E LA FRATELLANZA UNIVERSALE: TUTTO IL GENERE UMANO? UNA SOLA FAMIGLIA! IO SONO PER LA PIENA SOVRANITà DEI POPOLI, E PER CONSOLIDARE LA LORO AUDETERMINAZIONE! PERCHé SENZA CULTURA, identità, E CONSAPEVOLEZZA NON CI PUò ESSERE PROGRESSO! NON HO SCOPI PERSONALI E NON DEVO IMPORRE MIE VISIONI RELIGIOSE, IMPERIALISTICHE, IDEOLOGICHE: perché io sono la negazione di tutta questa geopolitica, basata sulla violenza e su condizioni di forza! DI FRONTE ALLA VIRTù LA MIA AGGRESSIVITà SI DEVE ARRENDERE! **** OK, MA, VOI POTETE SEMPRE RIFIUTARE ME, ED ANDARE INCONTRO ALLA GUERRA MONDIALE NUCLEARE: CHE è UNA ESIGENZA TECNICO CONTABILE FINANZIARIA, DEL SISTEMA MASSONICO USUROCRATICO, DELLE BANCHE CENTRALI SPA FED FMI, COME EZRA PAUD, INTUì, E COME LO SCIENZIATO GIACINTO AURITI HA DIMOSTRATO!! QUINDI, INVECE DI FIDARVI DI ME, VOI PREFERITE FIDARVI, ANCORA, DI SATANA ROTHSCHILD IL FARISEO? voi non avete una terza possibilità!
***********************
CORAGGIOSO SHARIA ONU, BRAVO BRAVO, CONTINUA A.D. 666 Spa FED, a uccidere dhimmi israeliani, e dhimmi cristiani per tutto il mondo!
l'abisso della abiezione, in Europa è stata tocata, quando la UE, non ha permesso a Janukovich, di usare l'esercito per difendersi dal Golpe, e poi, ha permesso alla Ucraina dei Golpisti KIEV, di usare l'esercito contro il suo stesso popolo, per risolvere un problema di tpo politico costituzionale! Su pogrom ed epurazioni ha taciuto!
MA IL VERTICE DI OGNI SATANISMO come abisso della abiezione, si è sperimentto quando la ONU comunità internazionale ha permesso a Turchhia UE USA NATO di invadere la siria con il terrorismo della galassia jihadista internazionale! ORA LA MORTE, CONOSCE L'INDIRIZZO DI CASA TUA!
*************
per la NATO LEGA ARABA anche, in kosovo Allah è stato akbar: sharia morte a tutti gli infedeli! Rothschild love him only.
ok, su questi temi tu puoi parlare con me! Il leader nordcoreano Kim Jong-un, Benché non abbia offerto un dialogo a Corea del Sud e a Usa, ha detto di essere aperto a colloqui con chiunque sia veramente interessato a "riconciliazione e pace" nella penisola coreana. Ha infine assicurato che migliorerà l'economia in difficoltà del Paese.
la maledizione saudita? tutta dalla Turchia è passata, per ordine della CIA
 Beis Hamikdash - בית המקדש השני rrmbgpym
 =========================
Netanyahu tuona, basta armi illegali tra gli arabi israeliani ] ok puoi farlo!
===============
e chi potrebbe negarlo? 3,5 milioni di martiri cristiani tra IRAQ e SIRIA? non lo negheranno! 03.01.2016 ANCHE ERDOGAN NON LO NEGHERà PER COMPRARE IL PETROLIO DA ISIS SHARIA, CHE TUTTI I TERRORISTI CHE SONO PASSATI DALLA SUA FRONTIERRA? LUI LI HA ARRICCHITI!
Il candidato alla presidenza degli Stati Uniti ha dichiarato che i colpevoli della creazione del gruppo terroristico siano l'attuale presidente USA e l'ex segretario di stato Clinton, la quale partecipa pure alla corsa elettorale: http://it.sputniknews.com/mondo/20160103/1828374/trump-clinton-obama-isis.html#ixzz3wBPq0wrQ
l'ITALIA sta diventando un Paese da incubo: tutta colpa del PD e dei suoi Illuminati Bildenberg, ] ANDATE A FARVI FOTTERE: se questo ragazzo faceva una rapina a mano armata l'avreste fatta meno grave! L'uomo è stato accompagnato al proprio domicilio. E' agli arresti domiciliari, in attesa del rito direttissimo. [ 'Pesca' monetine da Barcaccia, arrestato In manette egiziano. Bottino 20 euro grazie a bastone telescopico ] NON SO, magari, GLI FATE UNA MULTA DI 5 EURO E GLI LASCIATE 15 EURO IN TASCA! tutta roba dell'altro mondo, forse gli egiziani penseranno che noi siamo Rothschild il LADRO FMI FED USURAIO adesso?!
==================
03.01.2016 Bisogna chiedersi se questo automatismo “sanzioni una volta, sanzioni sempre” ha qualche fondamento, ha dichiarato Horst Seehofer, premier della Baviera e alleato della coalizione di governo di Angela Merkel. Il primo ministro bavarese Horst Seehofer — alleato di Angela Merkel nella sua coalizione di governo — in vista della sua visita a Mosca ha espresso la sua opinione contro le sanzioni alla Russia. "Le sanzioni arrecano un danno inverosimile all'economia e all'agricoltura della Baviera — ha dichiarato Seehofer in una intervista al giornale Bild am Sonntag —, dobbiamo domandarci se per noi ha qualche fondamento tale automatismo: sanzioni una volta, sanzioni sempre. Prima rinunciamo alla retorica della guerra fredda, meglio sarà àper la Baviera e la Germania": http://it.sputniknews.com/mondo/20160103/1829184/germania-sanzioni-eu-danno.html#ixzz3wC4JZNyb



È stato segnalato come spam mostra
92sergei in risposta a RatchetDaxter (Mostra il commento) 2 sett. fa
Rispondi
Brave women. She has delivered some notable kicks to MO on his butt end.
eao6qas5ipt 2 sett. fa
Allah is not responsible, if Muhammad is a criminal! but, it is the fact that Muslims are total dickheads, that, 666 Rothschild, and 322, Bush NWO, they bet on the fact, to be able to succeed, destroy Israel, because this is their agenda? but, with Israel, even my holy Islam will be lost!
thecopticmartyrs2 in risposta a eao6qas5ipt (Mostra il commento) 1 secondo fa
Sura 2 191 is according to context, why should I add the second part when its talking about where not fight? If people hate Islam it is because it is what it is, people are still being killed because of it. Just read the news, muslims killing buddhists in Bangladesh.
asyouaskforit 3 sett. fa
well....dude if u say that catholics aren't "christians" then i will have to say these criminals who call themselves muslims and killing innocents aren't "muslims" because they are not following what allah and muhammad's (PBUH) teachings
gs043420 in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 3 sett. fa
Allah is not responsible, if Muhammad is a criminal! but, it is the fact that Muslims are total dickheads, that, 666 Rothschild, and 322, Bush NWO, they bet on the fact, to be able to succeed, destroy Israel, because this is their agenda? but, with Israel, even my holy Islam will be lost!
thecopticmartyrs2 in risposta a gs043420 (Mostra il commento) 1 secondo fa
Those muslims killing infidels are the true muslims those that are not are the not so true ones, those that left Islam are the good ones.
asyouaskforit in risposta a gs043420 (Mostra il commento) 2 sett. fa
good muslims are described in quran. Go and read the tafsir and meaning of surah muminoon.Bad muslims are described in hadith go read and understand it. I think thats the best way for u to understand because u're commenting like the ignorant pagan meccans at the time of the prophet. You will get all ur answers in quran and hadith. Did u ever try to learn about islam?
gs043420 in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 2 sett. fa
Those muslims that kill infidels are the true ones, those that don't are the not so true ones, those that left are the good ones.
asyouaskforit in risposta a gs043420 (Mostra il commento) 2 sett. fa
È stato segnalato come spam nascondi • Non è spam
- killing infidels in a war is ok.
92sergei in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 2 sett. fa
Rispondi
Allah is not responsible, if Muhammad is a criminal! but, it is the fact that Muslims are total dickheads, that, 666 Rothschild, and 322, Bush NWO, they bet on the fact, to be able to succeed, destroy Israel, because this is their agenda? but, with Israel, even my holy Islam will be lost!
thecopticmartyrs2 in risposta a 92sergei (Mostra il commento) 1 secondo fa
È stato segnalato come spam nascondi • Non è spam
- budhist didnt killed in bangladesh. anyway islam is quran and hadith not region conflict.
92sergei in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 2 sett. fa
Rispondi
Allah is not responsible, if Muhammad is a criminal! but, it is the fact that Muslims are total dickheads, that, 666 Rothschild, and 322, Bush NWO, they bet on the fact, to be able to succeed, destroy Israel, because this is their agenda? but, with Israel, even my holy Islam will be lost!
thecopticmartyrs2 in risposta a 92sergei (Mostra il commento) 1 secondo fa
and if mohammed is false..why is his name in the early scriptures and why still people are believing in him..many muslims as well as non-muslims have praised him ("And raised high for you your repute"94:4) as in quran
gs043420 3 sett. fa
Q: Why his name is in the early scripture and people believe in him?
A: He killed all those who doesn't believe in him and his scripture.
asyouaskforit in risposta a gs043420 (Mostra il commento) 3 sett. fa
Muhammed didn't kill anyone innocent ..no force must be used to convert people in to islam. This have been said in the quran. So wafa sultan and you're making things up about islam. you don't have any proof that he killed those who doesn't believe him.
gs043420 in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 3 sett. fa
Let those fight in the cause of God who sell the life of this world for the hereafter. To him who fights in the cause of God, whether he is slain or victorious, soon we shall give him a great reward. - Surah 4:74
Those who believe fight in the cause of God, and those who reject faith fight in the cause of evil. - 4:76
But if they turn renegades, seize them and slay them wherever you find them. - 4:89
asyouaskforit in risposta a gs043420 (Mostra il commento) 3 sett. fa
Allah is not responsible, if Muhammad is a criminal! but, it is the fact that Muslims are total dickheads, that, 666 Rothschild, and 322, Bush NWO, they bet on the fact, to be able to succeed, destroy Israel, because this is their agenda? but, with Israel, even my holy Islam will be lost!
thecopticmartyrs2 in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 1 secondo fa
dude you are doing a strange job just posting single single verses and taking desired meaning out of context.......... tht is a evil job u r doing just to make other people to hate ISlam a very shame full thing u r doing........ a wise person is the one who do proper research on some thing just taking meanings out of context is bad ..May be u hate Muslims but delivering false message is not a way
jeddahblasters in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 3 sett. fa
Commento rimosso
Autore rimosso
Rispondi
yeah..these guys learn only a part of a verse and doesn't want to know and think about it
gs043420 in risposta a jeddahblasters (Mostra il commento) 3 sett. fa
È stato segnalato come spam nascondi • Non è spam
- yes, that verse for the situation in war.
- fight is allowed in war situation.
- yes, it is true (without rechecking the true translation)
92sergei in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 2 sett. fa
Rispondi
Allah is not responsible, if Muhammad is a criminal! but, it is the fact that Muslims are total dickheads, that, 666 Rothschild, and 322, Bush NWO, they bet on the fact, to be able to succeed, destroy Israel, because this is their agenda? but, with Israel, even my holy Islam will be lost!
thecopticmartyrs2 in risposta a 92sergei (Mostra il commento) 1 secondo fa
È stato segnalato come spam nascondi • Non è spam
- yes, that verse for the situation in war.
- fight is allowed in war situation.
- yes, it is true (without rechecking the true translation)
92sergei in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 2 sett. fa
Rispondi
Allah is not responsible, if Muhammad is a criminal! but, it is the fact that Muslims are total dickheads, that, 666 Rothschild, and 322, Bush NWO, they bet on the fact, to be able to succeed, destroy Israel, because this is their agenda? but, with Israel, even my holy Islam will be lost!
thecopticmartyrs2 in risposta a 92sergei (Mostra il commento) 1 secondo fa
Allah is an enemy to unbelievers. - Sura 2:98
On unbelievers is the curse of Allah. - Sura 2:161
Slay them wherever ye find them and drive them out of the places whence they drove you out, for persecution is worse than slaughter. - 2:191
Fight against them until idolatry is no more and Allah's religion reigns supreme. (different translation: ) Fight them until there is no persecution and the religion is God's entirely. - Sura 2:193 and 8:39
asyouaskforit in risposta a gs043420 (Mostra il commento) 3 sett. fa
Allah is not responsible, if Muhammad is a criminal! but, it is the fact that Muslims are total dickheads, that, 666 Rothschild, and 322, Bush NWO, they bet on the fact, to be able to succeed, destroy Israel, because this is their agenda? but, with Israel, even my holy Islam will be lost!
thecopticmartyrs2 in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 1 secondo fa
translation u mentioned above is not complete u r not reading full verse it is like delivering half message and the main half u r missing
for Sura 2.191 remaining part (but fight them not at the Sacred Mosque, unless they (first) fight you there but if they fight you, slay them. Such is the reward of those who suppress faith 192. But if they cease, Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful)
now u See our God is merciful he didnt command us to kill or fight any one unless they kill any of us
jeddahblasters in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 3 sett. fa
È stato segnalato come spam mostra
92sergei in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 2 sett. fa
Rispondi
this is what u think.. ,History tel us he (saw) was so loving and merciful .....even non believers use to call him truthful and amen
jeddahblasters in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 3 sett. fa
Commento rimosso
Autore rimosso
Rispondi
i think u're a hypocrite making lies about islam...u don't understand what a wonderful religion islam is
gs043420 4 sett. fa
Tell that to the Coptic and Armenian Christians killed by Muslims.
asyouaskforit in risposta a gs043420 (Mostra il commento) 4 sett. fa
that is a warcrime and is forbidden by islam..no civilians can be killed in the name of islam..but crusaders massacred muslims and jews in the name of christianity. the killers of the coptic and armenian christians will be sinful and i don't believe that is jihad, that is genocide and i believe those warcriminals didn't follow the instructions of the prophet muhammad(SAW)
gs043420 in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 4 sett. fa
There is no need for war for muslims to kill unbelievers. Its happening all over the world today. The crusades were initiated by the catholics and not christians to protect them from muslim invasion and being killed by them...
asyouaskforit in risposta a gs043420 (Mostra il commento) 3 sett. fa
catholics are christians and if they fought for their protection why did they attacked first and looted and massacred islamic cities
gs043420 in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 3 sett. fa
Catholics are not Christians and Christians are not Catholics. The Catholic bible is different, their doctrines are also vastly different.
asyouaskforit in risposta a gs043420 (Mostra il commento) 3 sett. fa
Due to this prohibition, scholars of Abu Hanifah’s Madhab (school of thought) have stated that apostate women are not to be killed because the Prophet (Sallallahu Alaihi Wasallam) forbade the killing of women, and since the prohibition is general it includes apostate women. (Sharh Ad-Durr-el-Mukhtar, Volume 1, p. 483, 'Ainul Hidayah commentary of Al Hidayah Vol. 2 Pg. 585)
gs043420 4 sett. fa
Narrated Ibn 'Umar: Messenger of Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) saw the corpse of a woman who had been slain in one of the raids, and he disapproved of it and forbade the killing of women and children. (Bukhari, Vol. 4, Bk. 52, No. 257 & 258)
gs043420 4 sett. fa
hey lady let me tell u the truth..killing of asma bint marwan is FALSE...because Some scholars consider this story to be a forgery because the only sources for the story are Ibn Ishaq's Sira and Ibn Sa'd's Kitab al-Tabaqat al-Kabir. Also, one of the reporters in the chain of narration, Muhammad Ibn Al-Hajjaj, is known for fabricating Hadiths. In the authentic Sunnah of the Prophet (Sallallahu Alaihi Wa sallam) prohibits the killing of women in war.
gs043420 4 sett. fa
this is an insane mad ugly women
mohammed nawaz 4 sett. fa
this woman here has huge balls.... god bless her
TheKayfabeClassics 4 sett. fa
Delete this video!
xMohammadMoussa 1 mese fa
CAN'T HANDLE THE TRUTH?
asyouaskforit in risposta a xMohammadMoussa (Mostra il commento) 1 mese fa
Thuth!? I swear that the thruth is that there is one God and Muhammad is his messenger.
xMohammadMoussa in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 1 mese fa
There is one God but mohammed the pedophile is not his messenger. In America he would be jailed and release under supervision program..
asyouaskforit in risposta a xMohammadMoussa (Mostra il commento) 1 mese fa
Exactly, allah is nothing but mohammeds puppet...

TemporalSatisfaction in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 1 mese fa
È stato segnalato come spam mostra
jxcess3891 1 mese fa
Rispondi
May God increase your greatness, Wafa, and comfort you on every side. My your enemies eat their own flesh and drink their own blood. Anyone that curses you is cursed and anyone that blesses you is blessed. Well done!
Regan King 1 mese fa
"And We have not sent you (O Muhammad) but as a mercy to the worlds"
ColdStorms 1 mese fa
Finally, a muslim voice in the wilderness. Thank you for your bravery.
txdurk 1 mese fa
what a brave woman we have. Keep it up dear, we need you to expose the dirty religion and its pedophile prophet.
lawyerjourno 1 mese fa
È stato segnalato come spam mostra
0nusyak 1 mese fa
Rispondi
È stato segnalato come spam mostra
mosiani10 in risposta a emmett522 (Mostra il commento) 1 mese fa
Rispondi
È stato segnalato come spam mostra
mosiani10 in risposta a emmett522 (Mostra il commento) 1 mese fa
Rispondi
Commento rimosso
Autore rimosso
Rispondi
السلطانة تمشي والكلاب تنبح
jehad40 1 mese fa
ROCK ON WAFA ...give the ugly-beardies another KICK !!!
HoboHerbie 1 mese fa
Wafa, may God of Abramhan, Isaac and Jacob bless you. May you triumph over your enemies and God provide for you abundantly in all things.
asyouaskforit 1 mese fa 2
may allah curse you wafa sultan forever
musah95 1 mese fa
hey barefoot islamist terrorist ,, theres no allah u junk-head
HoboHerbie in risposta a musah95 (Mostra il commento) 1 mese fa
you are bitch
nbldaleo 1 mese fa
Very brave woman !
frankquinones56 1 mese fa
I want to debate with her, we will see if he was a true prophet.
Really, i own her
RealFlightSimX 1 mese fa
@OnlyIfUbeleived Your prophet is in hell.
CyprusHot 1 mese fa
È stato segnalato come spam mostra
HolySalmon 1 mese fa
Rispondi
Commento rimosso
Autore rimosso
Rispondi
Commento rimosso
Autore rimosso
Rispondi
The prophet Mohammad (PBUH) is the best role model that ever existed to mankind...beware you narrow minded Dr...... verily your destination is the fire (hell)
OnlyIfUbeleived 2 mesi fa
Yes, the best model to be a pedophile.
asyouaskforit in risposta a OnlyIfUbeleived (Mostra il commento) 2 mesi fa
Surely We have placed shackles on their necks, and these reach up to their
chins, so they have their heads raised aloft. (8) And We have made before them a barrier and a barrier behind them, then
We have covered them over so that they do not see. (9)
Surah YaSin - Chapter 36 - Verses 8&9
Wafa - You still have time to revert ! May Allah guide you.... !!!!! Hell fire is the final destination for people spewing lie against Allah and Rasool..... (PBUH)....
Mohammed Irfan 2 mesi fa
get a life u criminaly-minded beardy loony ... viva Dr.Wafa Sultan
HoboHerbie in risposta a Mohammed Irfan (Mostra il commento) 2 mesi fa
È stato segnalato come spam mostra
Mohammed Irfan in risposta a HoboHerbie (Mostra il commento) 2 mesi fa
Rispondi
I hope you burn in hell, you bitch
provideopinion302701 2 mesi fa
You should listen to her she knows more about the koran than you!
asyouaskforit in risposta a provideopinion302701 (Mostra il commento) 1 mese fa
I just wish that all muslims were like Wafa, she really understands that Islam is not a faith it is a fascist ideology.
daniel gordeh 2 mesi fa

Mohammed was a False Prophet Wafa Sultan
8:34
Aggiunto: 9 mesi fa
Da: thecopticmartyrs2
Visualizzazioni: 11252
Ordina per ora | Ordina per thread (beta)
 Why do Muslims sell pork and alcohol ?
DJDidlysquad 1 sett. fa
she is fake looooooool she was never a muslim
Ahmed Gurgi 2 sett. fa
She was a muslim even before you were.
asyouaskforit in risposta a Ahmed Gurgi (Mostra il commento) 1 sett. fa
Have you seen her videos that showed her lying or do you only look at the side that interests you? Some truth hurts we know but you don't need to be ashamed that you were wrong
Ahmed Gurgi in risposta a asyouaskforit (Mostra il commento) 1 sett. fa
What videos? The ones edited and created by Arabs that disagree with her views? It's a fact she lived in Syria and emigrated to the US with her husband and children in the 80s. What was she if not a Muslim? She wasn't a Christian because she's now an atheist. Maybe you just can't accept the fact that a former Muslim could speak such a way about your beliefs. Express why you disagree and your views instead of questioning her religion because so far she's right and you're wrong.
ThePlantacious in risposta a Ahmed Gurgi (Mostra il commento) 1 sett. fa
Why do I discuss with people with no brains just an image on the outside, the prophet Muhammad(SAWS) May Allah bless him always will never be defeated and the religion of Islam shall stay victorious and increase until the end of time enjoy the paradise of the world for hell of the next is the disbelievers and trust me there is a next if you can prove to me your not gonna die than we can agree but you will never be able too because no matter what you know death is near
Ahmed Gurgi in risposta a ThePlantacious (Mostra il commento) 1 sett. fa
Revelation7:10 And the Devil(ALLAH) who had decieved them(MUSLIMS) was thrown into the lake of fire where the BEAST( ALLAH copying the true GOD the ALPHA and OMEGA) and the FALSE PROPHET (MOHAMMED) were, and they will be TORMENTED DAY and NIGHT FOREVER and EVER. To ALL of you there is still time to ask for forgiveness and ACCEPT JESUS the SON of GOD. Matt.3:17And a VOICE from HEAVEN said"This is MY SON.the Beloved, with whom I am well pleased" Son of Man=MAN, Son of GOD=GOD.
fromthemoon4 in risposta a Ahmed Gurgi (Mostra il commento) 5 giorni fa
Allah is not responsible, if Muhammad is a criminal! but, it is the fact that Muslims are total dickheads, that, 666 Rothschild, and 322, Bush NWO, they bet on the fact, to be able to succeed, destroy Israel, because this is their agenda? but, with Israel, even my holy Islam will be lost!
thecopticmartyrs2 in risposta a fromthemoon4 (Mostra il commento) 1 secondo fa
You should be the one to be ashamed. Look at the muslim world today, shooting pakistani girl in the head for promoting education and killing one someone that come to your aid in Liyba, go hide your face somewhere or wear a burqa.
asyouaskforit in risposta a Ahmed Gurgi (Mostra il commento) 1 sett. fa
It was Jesus who stated that false prophets would come after him. Sure enough, out pops Muhammad the false prophet. No prophet would murder people, marry children, rape women, have several wives, state that non-believers (infidels) should be murdered, and wage jihads on non-believers. A false prophet would do all this, because a real prophet gets his instructions from God, whereas a false prophet gets his instructions from Satan. Islam is pure evil, a warped cult that demands blood.
RatchetDaxter 2 sett. fa 4